Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 16. 10. 2019 svátek má Havel, Galina

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Zajímavosti - Věci
0
Ondřej Jarůšek
3. září 2019, 20:45

Samoobslužné zóny na České poště už příští rok. Automatizované prvky mají být do pár let standardem

Na pobočkách České pošty se objeví novinka. Podnik začne zavádět automatizované prvky.

Ondřej Jarůšek
3. září 2019, 20:45

Od příštího roku začnou lidé na pobočkách pošty vídat novinku v podobě samoobslužných zón. Cílem má být nahradit neobsazená pracovní místa automatizovanými prvky, aby si zákazníci sami a rychle mohli vyřídit vybrané poštovní služby. Na tradiční konferenci e-government 20:10 v Mikulově o tom informoval obchodní ředitel České pošty Martin Vránek.

 

 

„Automatizované prvky ve službách se stávající běžnou součástí dennodenního života. V hypermarketu se již nikdo nepozastavuje nad tím, že svůj nákup uhradí bez fyzické přítomnosti pokladní,“ uvádí Vránek.

 

„Interaktivní kiosek, který jsme dnes představili, názorně ukazuje technologie a postupy, které budou na pobočkách České pošty v nejbližších letech standardem,“ říká dále obchodní ředitel s tím, že finální podoba se od modelového prototypu bude lišit. „Technologické principy ale zůstanou zachovány,“ dodává.

 

Samoobslužná místa na poště už příští rok. Automatizované prvky mají být do pár let standardem

 

Kiosky rozmístěné na pobočkách České pošty mají být vybavené dotykovou obrazovkou, kamerou, tiskárnou a skenerem. Zde pak podle oficiálního webu budeme moci v první fázi implementace „podat listovní zásilku či balík, požádat o vydání Zákaznické karty České pošty nebo třeba podat žádost o zřízení služby SIPO“ (ta umožňuje sdružit několik pravidelných inkasních příkazů od různých společností do jedné platby). 

 

Přestože budou moci lidé všechny jmenované činnosti vykonat sami bez pomoci přepážkového pracovníka, k dispozici bude také možnost spojení se vzdáleným pošťákem, který zákazníkovi prostřednictvím videohovoru pomůže. 

Zdroj: ceskaposta.czFoto: ceskaposta.czNáhledový obrázek: ceskaposta.cz Tagy: pošta, česká pošta
Ohodnoť článek
0
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK

Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější