Obchodní řetězec do stálé nabídky zařazuje nový výrobek.
Lidé, kteří preferují bezmasou stravu, se dočkají na pultech obchodního řetězce Lidl nového výrobku ve stálé nabídce. Síť prodejen do ní totiž od tohoto týdne zařadila veganské mleté. Dělá tak prý na popud samotných zákazníků. O novince obchod informoval na své facebookové stránce.
„Chutná jako hovězí, vypadá jako hovězí, má i stejný obsah bílkovin, ale maso to není,“ uvedl Lidl o výrobku od značky Next Level Meat, když veganské mleté na konci října poprvé představoval.
Strhla se divoká diskuse
Navzdory množství pozitivních reakcí se však našli i tací, které produkt spíše pobavil a kritizují jej. „Jestli po tom někdy sáhnu do regálu a ve spěchu koupím, to budu fakt hodně nahněvaná,“ píše například Pavlína Štěpánková.
„Na co vegani potřebuji mít pocit, že jí maso?“ píše dále uživatel Pavel Daňo pod příspěvkem na Facebooku. „Protože někomu maso chutná, ale z etických či jiných důvodů ho nejí,“ odpovídá mu Eliška Lulková.
„Kdyby tomu aspoň pokrytecky neříkali maso... omg,“ napsala dále jedna uživatelka. Záhy se jí však dostalo odpovědi: „Vegani nejí maso z etických důvodů, protože jim záleží na zvířatech. Není to kvůli tomu, že by jim maso nechutnalo. Nechápu, co je to za módu řešit, jak se co jmenuje. Taky se nepozastavujete nad kočičími jazýčky, Mozartovými koulemi a dětským olejem, ne? Kromě toho, na tomto produktu název maso nikde nevidím, vy ano?“ napsala uživatelka Kristýna Marková.
V době psaní článku se už pod výše přiloženým příspěvkem nashromáždilo téměř tisíc komentářů. Většina diskuse se nese v podobném duchu, jako v případě uvedených citací. Co si o novince myslíš ty? Dej nám vědět níže v komentářích.