Linie, která je na trhu s přestávkami již čtvrtou dekádu, si prošla těžkým obdobím, aktuálně by ale neměla chybět v žádném šatníku.
Jen málokterá značka si dokáže udržet vysoké standardy a oblíbenost široké veřejnosti na takové úrovni jako právě Nike. Přední hráč na poli sportovního vybavení oslaví příští rok již 50. výročí od svého založení a napříč obdobími nám představil hned několik linií osobitého zaměření, které odívají nejen úspěšné atlety.
Poslední sezóny přitom dominují trhu hlavně kousky s označením „All Condition Gear” nebo ve zkratce ACG představující souhru funkčnosti a povedených designů. Ne vždy ale byly hospodářské výsledky pro značku se sídlem v Oregonu uspokojivé a několik sezón tak divize „odpočívala“ v pozadí bez jakéhokoliv povšimnutí vedení.
Zlom nastal až s příchodem Errolsona Hugha do struktur americké značky, která mu svěřila již zmíněnou linii pod hlavičkou NikeLab. Psal se rok 2014 a lidé v té době neměli o techwear módě ani nejmenší představu, což měl návrhář stojací za labelem ACRONYM změnit. Přeci jen, už v té době milovník sportovních automobilů vedl obdobné projekty v dílnách Stone Island (Shadow Project) a také Arc'teryx (Veilance), čímž se postupně dostával do povědomí širší veřejnosti.