Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 8. 8. 2020 svátek má Soběslav

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
1
Dominik Vetrák
24. únor 2020, 13:50
Čas čtení: 3:23
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Box Office: Sonic i 1917 vydělávají stamiliony. Modrý Ježek vydělal za 10 dní 150 milionů dolarů

V kinech máme i několik novinek.

Dominik Vetrák
24. únor 2020, 13:50
Čas čtení: 3:23
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Na prvním místě žebříčku tržeb vidíme opět Sonica. Ten si udržel minulé prvenství a i nadále se mu daří vydělávat slušné peníze. Za 10 dní dostal z peněženek diváků v USA a Kanadě dohromady 106 milionů dolarů. Ze zahraničí pak dorazilo dalších 96 milionů. Celosvětové tržby jsou tedy na úrovni přes 203 milionů dolarů, což je pro celovečerní adaptaci videohry více než slušné. Jeho výroba údajně stála 90–95 milionů i s redesignem.

 

Z amerických kin dorazí studiu Paramount přes 53 milionů (51 % podíl na tržbách) a ze zahraničních okolo 38 milionů (39 % podíl na tržbách). Snímek tak na sebe v nejbližších dnech vydělá a následně bude splácet náklady na reklamu. Jejich výši už ale neznáme. Důležitým faktorem bude opět to, jak se snímku bude dařit v nadcházejících týdnech a zda nepropadne.

 

NAČÍST ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Předplať si REFRESHER+ a získej další výhody

Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1136 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.

VYZKOUŠET BEZPLATNĚ
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
Upozorníme tě 2 dny před první platbou
První týden 0 Kč, potom 99.00 Kč měsíčně
S REFRESHER+ můžeš získat tyto benefity
VÍCE

 

V dohledné době ale velkou konkurenci v podobě rodinných filmů / komedií nedostane. Téměř jistě se tedy stane ziskovým ještě v kinech, před započtením příjmů z prodeje fyzických nosičů (DVD, Blu-Ray) či televizních práv. Nemyslíme si, že potrvá dlouho, než Paramount ohlásí pokračování. Lákadlem je i role Jima Carreyho jako záporáka Robotnika. Pokud se o něm a filmu chceš dozvědět více, klikej sem.

 

 

Na druhém místě je dobrodružný film The Call of the Wild s Harrisonem Fordem v hlavní roli. Harrison v něm ztvárnil dobrodruha Johna Thorntona podle knižního příběhu Jacka Londona. Thornton se během svých výprav do přírody seznámí se psem jménem Buck, a jak už naznačuje trailer, stanou se z nich přítele na život a na smrt.

 

V Česku si ještě týden počkáme, ale v USA a zahraničí už film premiéru měl, takže se můžeme podívat i na jeho tržby. Je na ně dost smutný pohled, protože celosvětově (v 40 zemích) a na domácí půjde vydělal dohromady jen 40 milionů dolarů.

 

 

Na domácí půdě (USA a Kanada) vydělal 25 milionů, zbytek je ze zahraničí. Opět se ale ukázala síla Disney. Společnost v USA přikázala hrát trailer na The Call of the Wild společně s Black Widow a Mulan před projekcemi Star Wars už koncem prosince. I díky tomu a silné reklamní kampani snímek během zahajovacího víkendu vydělal o cca 7–8 milionů více, než se předpokládalo.

 

 

To je při rozpočtu 135 milionů dolarů bez započtení nákladů na reklamu a distribuci obrovský problém. Stále nedokážeme pochopit, jak tomuto příjemně vypadajícímu rodinnému filmu mohl někdo přidělit tak obrovský rozpočet (a ani se nám nezdá, že je zcela pravdivý).

 

Pro srovnání, takový Ant-Man od Marvelu stál kolem 130–150 milionů dolarů. Neúspěch to mělo s tak velkým rozpočtem vytetované přímo na čele. Deadline informuje, že v nejlepším případě Fox / Disney na projektu prodělají přes 100 milionů dolarů.

 

 

Na 3. místě je Harley Quinn: Birds of Prey. Nejnovější komiksovka od DC nedokázala ani po 3 týdnech vydělat 200 milionů dolarů. Momentálně je na úrovni 173 milionů. Na konci svého působení v kinech se možná vyšplhá na 250 až 260 milionů. Reálně to pro studio Warner znamená hlubokou ztrátu. Stomilionový rozpočet se stále nezaplatil. Nakonec se to sice podaří, ale Warner bude mít ještě velké problémy vykrýt náklady na reklamu a distribuci. Další sólovku s Harley Quinn bys tedy očekávat neměl. 

 

Na 4. příčce je novinka Brahms: The Boy 2. Tento horor se do našich kin nedostane. STX Entertainment ho natočilo za 10 milionů dolarů. Celosvětově má na kontě 8,12 milionu dolarů (z toho 5,9 z domácích kin). Pokud se bude v TOP 10 držet alespoň pár týdnů, s největší pravděpodobností na sebe vydělá.

 

 

Bad Boys for Life do konce měsíce přesáhnou hranici 400 milionů dolarů, Parazit se stále udržuje v TOP 10 (celosvětově vydělal už 204 milionů dolarů), no a 1917 má na kontě 347 milionů dolarů. Pokud si bude snímek udržovat diváky, po sečtení tržeb za několik týdnů by se mohl zastavit někde na úrovni 380–390 milionů dolarů. 1917 se již zaplatilo a po sečtení všech možných příjmů bude studio Universal počítat se zisky v podobě několika desítek milionů dolarů.

 

 

Na závěr potěšující zpráva, Little Women se do konce měsíce skutečně přehoupne přes 200milionovou hranici. Momentálně má celosvětově na kontě 199 milionů dolarů. Skvělá gangsterka Guye Ritchieho Gentlemani má zase po měsíci v kinech na kontě 71 milionů dolarů. Studiu z toho půjde kolem 33 milionů.

 

Natočení údajně stálo 22 milionů, ale náklady na reklamu pravděpodobně přesáhly pár desítek milionů dolarů. A i kdyby to bylo jen 20 až 30, snímek se stále nedostane do zelených čísel (možná až za několik let). 

 

 

Níže najdeš tabulku s tržbami filmů. Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny. N je novinka a nedá se tedy s ničím srovnávat.

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na světě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na můžeš každý týden v pondělí. Předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu.

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou znamenají, že jde jen o tržby z USA

 
Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 1. Sonic the Hedgehog $26,300,000 -54.7% $203,101,671 2.
2. 1. The Call of the Wild $24,820,000 N $40,220,000 1.
3. 2. Birds of Prey $7,005,000 -59.2% $173,729,015
 
3.
4. N Brahms: The Boy 2 $5,900,000 N $8,120,000 1.
5. 5.  Bad Boys for Life

$5,860,000

-49.2%

$391,175,645

6.
6. 6. 1917 $4,400,000

-45.6%

$347,287,469 9. 
7. 3.  Fantasy Island $4,185,000 -66% $33,772,070 2.
8. 7. Parasite $3,121,000 -45.1% $204,581,001 20.
9. 8.  Jumanji: The Next Level $3,000,000 -45.9% $787,964,423 11.
10.  4. The Photograph $2,800,000 -77% $17,694,640 2.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
1
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.