Kontroverzní umělec se po více než 100 tweetech na adresu vydavatelství Def Jam tentokrát zaměřil na značku Puma, které by rád pomohl.
Každý, kdo alespoň příležitostně sleduje dění okolo osoby Kanyeho Westa, tak ví, že není jen geniálním umělcem a designérem, ale také zajímavou postavičkou s kontroverzními názory. Na sociální síti Twitter pravidelně prezentuje své myšlenky, v rámci kterých častokrát uráží ostatní kolegy z branže, znevažuje hodnotu předávání různých cen či obviňuje hudební vydavatelství z netransparentnosti a podobně.
Nyní se přitom 43letý interpret pouští do značky Puma. Ve svém tweetu, jehož kompletní znění najdeš níže, se označil za hlavu konkurenčního brandu s 3 proužky v logu a tvrdí, že adidas znovu spojí s Pumou a zároveň tak sebe s raperem JAY-Z. Brooklynský raper totiž patří pod Pumu a tímto krokem by mohli navázat na úspěšnou spolupráci, která naposledy v roce 2011 vyústila do alba Watch the Throne.