
Manhart předvedl dosud nejvýkonnější X7. Její prioritou ovšem není rychlost, ale průjezdnost terénem
Narozdíl od nedávno představené Alpiny XB7, tento tuningový počin má zaručit snadnější pohyb na nezpevněném povrchu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Manhart předvedl dosud nejvýkonnější X7. Její prioritou ovšem není rychlost, ale průjezdnost terénem
Narozdíl od nedávno představené Alpiny XB7, tento tuningový počin má zaručit snadnější pohyb na nezpevněném povrchu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Manhart Performance je známý tím, že se železnou pravidelností upravuje zejména mnichovské modely. Jinak tomu není ani tentokrát, i když jsme aktuálně svědky trochu méně typické úpravy. Ve věci je totiž největší SUV od BMW, tedy obrovská X7, kterou ale vyhledávaný tuner pro změnu připravil na lepší průchodnost terénem.


Jak naznačuje už samotný název, MHX7 650 Dirt Edition, specialitka má zaručit snadnější pohyb na nezpevněném povrchu. Posloužit jí k tomu mají zejména 20" disky Black Rhino obuté do vysloveně terénních pneumatik Maxxis Bighorn MT-764 s rozměry 605/50 R20. Zároveň došlo ke zvýšení světlé výšky, protože vzduchové pérování nově dokáže zaručit o dalších 40 milimetrů vyšší světlost.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1885 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM
Exteriér byl zabalen do matné černé fólie s drsnějším povrchem, přibyly navíc „ozdobné“ 3D nýty, které mají navodit robustnější a pevnější dojem. Jednotlivé nárazníky či blatníky tentokrát ale vyměněny nebyly, zůstaly tedy v originálním tvaru od BMW .

Pohledem do interiéru nedisponujeme, přesuňme proto pod kapotu. Vzhledem k tomu, že základním stavebním kamenem úpravy je vrcholná verze M50i, motorový prostor vyplňuje známý 4,4litrový osmiválec twin-turbo s výkonem 390 kW / 530 k a 750 Nm. Ve smyslu tradic však došlo ke značné úpravě jednotky, což má za následek zvýšený výkon až na úroveň 478 kW / 650 koní a 920 Nm.
Varianta MHX7 650 Dirt Edition je tak dokonce výkonnější než Alpina XB7 (621 koní a 800 Nm), rychlostní parametry nám ale zatím Manhart neprozradil. Pokud ale vezmeme v úvahu, že XB7 dokáže pokořit stovku pod 5 sekund a uhánět rychlostí až 290 km/h, je jasné, že provedení od Manhartu by bylo schopno nabídnout ještě lepší údaje. Ty ale nejsou v tomto případě prioritou, ostatně, zvolené terénní pneumatiky na takové disciplíny nejsou stavěn.
Zobrazit galerii 9

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.