Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 22. 1. 2021 svátek má Slavomír, Slavomíra

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Péče o zevnějšek
0
Timea Krauszová
8. leden 2021, 14:30
Čas čtení: 8:24

Rihanna, JLo či Kylie Jenner. Roztrhl se nám pytel s kosmetikou od celebrit, stojí však za ty peníze?

Existuje ještě vůbec celebrita, která neprodává kosmetiku pod svým jménem?

Timea Krauszová
8. leden 2021, 14:30
Čas čtení: 8:24
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek

Rok 2020 zjevně přál všemu, co spadá do kategorie péče o sebe. Meditujeme, otužujeme se a některým celebritám s obchodním duchem zrušení natáčení či koncertů vytvořilo prostor pro tvorbu nových věcí. Místo nové hudbu zpěvačky Jennifer Lopez či Rihanna vytvořily vlastní kolekce péče o pleť. Nejsou však jediné: s novou kosmetikou se roztrhl pytel.

 

V roce 2021 zřejmě o těchto značkách hodně uslyšíš. Proč se skincare dostává do popředí a s jakými novinkami vyrukovaly zpěvačky, herečky či modelky v roce, kdy se většina světa jen snažila přežít?

 

V tomto článku si přečteš:
  • Kolik dokáží celebrity vydělat v beauty byznysu
  • Proč se Rihanně zřejmě bude dařit i s péčí o pleť
  • Co je bezpohlavní kosmetika a proč ji prodávají
  • Zda kosmetika od celebrit stojí za to a na co si při výběru máš dát podle dermatoložky pozor

Průkopnicí v byznysu je nadále Rihanna, do karet jí hraje inkluzivita a bezpohlavnost

To, kdy se kosmetika od celebrit (nebo minimálně prodávaná pod jejich značkou) dostane na trh, bylo jen otázkou času. Jessica Alba začala se svou Honest Beauty již v roce 2017 a Rihanna všem vyrazila dech svým makeupem Fenty Beauty také v roce 2017.

 

Dodnes je stále zřejmě nejúspěšnější v tomto byznysu, a to zejména díky inkluzivitě a pozitivním odkazům, které s produkty spojuje. Za prvních 15 měsíců si Fenty Beauty připsala zisk téměř 600 milionů dolarů, další miliony vydělala taky inkluzivní značka spodního prádla Savage X Fenty. Rihanna se díky tomuto úspěchu stala nejbohatší hudebnicí na světě.

 

 

V roce 2020 spustila prodej péče o pleť, k rtěnkám či pudrům tak přibyly krémy či tonery. Jde o tzv. „bezpohlavní“ produkty, které jsou určeny mužům i ženám a pro každý typ pleti.

 

Na kampani spolupracoval i A$AP Rocky, Lil' Nas X či Paloma Elsesser, takže po spojení svého slavného jména s dalšími se téměř okamžitě dostala do povědomí. Fenty Skin nabízí 4 produkty (čistič, krém na obličej s SPF, toner a krém na oči) za 25-40 dolarů (nebo výhodnou sadu za 112 dolarů). Už je v prodeji v síti Sephora i v Česku.

 

Produkty jsou nové a dosud nemáme k dispozici mnoho recenzí. Podle skincare youtubera Hyrama jde o příjemné překvapení, česká skincare blogerka Jekatěrina Nagy pro Refresher řekla, že mají skvělou konzistenci a příjemnou vůni. Neiritují pleť a z pohledu na složení se zdá, že si Rihanna nechtěla pokazit dobré jméno. Jde o kosmetiku v přijatelné cenové kategorii s ověřenými ingrediencemi a v pěkném obalu.

 

Zdroj: Instagram / @fentyskin

 

Kromě ní však na seznam celebrit s vlastní značkou kosmetiky v roce 2020 přibyli Alicia Keys, Pharell Williams, Kim Kardashian West, Jennifer Lopez či Kylie Jenner.

 

I Pharell Williams vsadil na „bezpohlavní“ trend a svou slávu. Vytvořil značku Humanrace s dermatoložkou Elenou Jones. Nabízí čistič, exfoliator a krém, vše elegantně zabalené v recyklovaných obalech s tím, že nabízí možnost dokoupit pouze náplně. Sadu koupíš za sto dolarů. „Není to jen péče o pleť, je to zdraví a my muži jsme nebyli vychováni tak, abychom se o naši kůži starali. Jen se vzbudíme a jdeme. Naše tvář si zaslouží tři minuty našeho času. Naše tvář je médium, přes které komunikujeme s jinými lidmi,“ řekl zpěvák a skladatel pro WWD.

 

 

Zdroj: Instagram / @humanrace

 

Všichni chtějí vydělávat, v roce 2020 už má skoro každý svou kolekci kosmetiky

Podle New York Times 45 až 60 % celkového zisku v beauty průmyslu pochází právě z oblasti péče o pleť. Není tedy překvapením, že i další celebrity chtějí z kosmetiky inkasovat. Díky e-shopům nepotřebuješ ani skladové prostory a díky sociálním sítím s miliony fanoušků dnes ani reklama není tak velký problém. Hvězdy si mohou dovolit prodávat v podstatě ze svého obýváku.

 

Článek pro předplatitele REFRESHER+
PŘIDEJ SE K PŘEDPLATITELŮM
nebo Odemkni 1 článek přes SMS
Pošli SMS na 90211 s textem CLANEK 93024 a dočti tento článek.
Cena SMS za otevření článků je 89 Kč s DPH. Jak to funguje?
POSLAT SMS

Co se dozvíš po odemknutí?

  • V čem je výjimečná řada od zpěvačky Alicie Keys
  • O jaký trapas se postarala JLo a proč si dermatologové myslí, že lže
  • Zda se ti vůbec vyplatí investovat peníze do kosmetiky se jménem celebrity na obalu

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: youtube.com, forbes.com, wwd.com, nytimes.com, harpersbazaar.comNáhledový obrázek: Instagram / @kylieskin, @kyliejenner Tagy: celebrity, kozmetika
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.