S úspěšnou českou influencerkou o vypořádání se s negativními komentáři, luxusní módě i plánech do budoucna.
Týnuš Třešničková je jednou z nejúspěšnějších českých youtuberek a influencerek, kterou na Instagramu sleduje více než 464 tisíc lidí. Točit videa začala v pouhých 15 letech a nyní zná její jméno snad každý teenager. Co stojí za jejím úspěchem, díky kterému se dostala například i ke spolupráci se značkou Dior? A jak se jí daří vypořádávat se s negativními komentáři plnými vulgarismů? Nejen na tyto otázky odpověděla v rozhovoru pro REFRESHER.
V kolika letech jsi začala s YouTubem?
Je to tak 5 až 6 let nazpátek, mohlo mi být nějakých 15 či 16 let, takže vlastně ještě více let zpět. Tenkrát jsem ještě chodila normálně do školy.
Máš pocit, že to ovlivnilo tvé dětství?
Určitě v nějakém smyslu ano, protože mě přeci jenom začalo na sociálních sítích sledovat hodně lidí, takže jsem se musela vypořádávat s názory mnoha z nich, což pravděpodobně většina teenagerů nemusí. Takže v nějakém smyslu mě to určitě ovlivnilo.
Co se dozvíš po odemknutí?
- Co Týnuš dala a vzala sláva
- Který z jejích high-end kousů je nejdražší
- Jaké životní hodnoty jsou pro ni nejdůležitější
- Zda má záložní plán, kdyby skoncovala s influencingem
- Co je podle ní klíčem k úspěchu