Produkce bude omezena pouze na jeden rok.
Ještě koncem minulého roku nám BMW v rámci ochutnávky poodhalilo své nejvýkonnější sériové auto v historii. Dnešním dnem ho poznáváme oficiálně v plné kráse. Nové BMW M5 CS se stává nejen úplným vrcholem modelové řady 5 ale i divize M. Jde přitom o vůbec první model M5 v historii, který přichází ve speciální edici s dodatkem CS (Clubsport).
Pod jeho kapotou je dvakrát přeplňovaný 4,4litrový osmiválec, který ale nemá 600 (M5) ani 625 (M5 Competition), ale až 635 koní, tedy 467 kW a 750 Nm. Osmistupňová automatická převodovka posílá sílu na všechna čtyři kola. Na výběr přitom je nejen nastavení 4WD, 4WD Sport ale i režim 2WD, kdy se o pohon starají výhradní zadní kola.
Čím se ale M5 CS liší od „běžné“ M5 jsou další rychlostní parametry. Novinka dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za rovné 3 vteřiny (!). Na dvoustovku se katapultuje za 10,3 sekundy. Kromě skutečnosti, že M5 CS je nejvýkonnější M v historii, je i vůbec nejrychlejším BMW současnosti.