
Louis Vuitton vytvořil plyšového medvídka pro UNICEF. Z prodejní částky 21 tisíc korun organizaci dá přibližně 20 %
Součástí minikolekce je také náramek se stříbrným zámkem za necelých 10 tisíc korun.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Není pravidlem, že módní značky spolupracují s neziskovými organizacemi a o to více nás potěšilo oznámení minikolekce Louis Vuitton pro UNICEF. Výsledkem jsou produkty, které přinesou pozornost, respektive většinové zisky především francouzskému módnímu domu.
Návrhářský tým Louis Vuitton v čele s Virgilem Ablohem v rámci kampaně #MAKEAPROMISE představil pokračování sady náramků se stříbrným zámkem a také barevného plyšového medvídka s monogramem z organické bavlny.

Samotným kouskům nemůžeme nic vytknout, a to včetně ceny, která je v případě náramků stanovena na 10-13 tisíc korun v závislosti na materiálové úpravy a 21 tisíc korun za oblíbenou dětskou hračku. Problémem může být poměr, jakým společnost jednoho z nejbohatších mužů na světě Bernarda Arnaulta, rozděluje zisk z jejich následného prodeje.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1742 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉMNeziskové organizaci UNICEF totiž putuje pouze přibližně 20 %. Samozřejmě, každá koruna podpoří práci dobrovolníků a zajistí přístup k vodě, potravinám nebo vzdělání dětem na celém světě, je ale možné, že si touto reklamou pouze vedení Louis Vuitton hladí své ego.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

