Součástí minikolekce je také náramek se stříbrným zámkem za necelých 10 tisíc korun.
Není pravidlem, že módní značky spolupracují s neziskovými organizacemi a o to více nás potěšilo oznámení minikolekce Louis Vuitton pro UNICEF. Výsledkem jsou produkty, které přinesou pozornost, respektive většinové zisky především francouzskému módnímu domu.
Návrhářský tým Louis Vuitton v čele s Virgilem Ablohem v rámci kampaně #MAKEAPROMISE představil pokračování sady náramků se stříbrným zámkem a také barevného plyšového medvídka s monogramem z organické bavlny.
Samotným kouskům nemůžeme nic vytknout, a to včetně ceny, která je v případě náramků stanovena na 10-13 tisíc korun v závislosti na materiálové úpravy a 21 tisíc korun za oblíbenou dětskou hračku. Problémem může být poměr, jakým společnost jednoho z nejbohatších mužů na světě Bernarda Arnaulta, rozděluje zisk z jejich následného prodeje.