Než přijdou na řadu osmiválcové verze, tradiční německý úpravce vozů Mercedes-Benz servíruje upravený šestiválec.
Mercedes-Benz již brzy vyrukuje s AMG verzemi své nové vlajkové lodi. Kromě šestiválcových vyhotovení se pravděpodobně dočkáme S 63e a S 73e, tedy elektrifikovaných osmiválců s výkonem přes 600 koní. Než se tak stane, tak nám dvorní úpravce Brabus zkracuje čekání svou novou úpravou Brabus 500, která zaručuje aktuálně nejsilnější model S na trhu.
Brabus si totiž vzal do parády momentálně nejvýkonnější verzi S 500 4Matic, která z řadového šestiválce nabízí sériový výkon 320 kW / 435 koní a extra 22 koní v rámci funkce EQ Boost.
Německý tuningový virtuos však implantoval modul B50-500 PowerXtra, který počítá s přemapovanou řadící jednotkou, upraveným přeplňováním a novou výfukovou soustavou. Díky tomu se výkon šestiválce vyšplhal až na úroveň 368 kW / 500 koní a 590 Nm, což je o 70 Nm více než dosud.
Maximální rychlost se nezměnila a nadále je na obligátní, elektronicky limitované hranici 250 km/h. Zlepšení lze pozorovat v případě akcelerace z 0 na 100 km/h, která byla v případě provedení Brabus 500 zkrácena o dvě desetiny na čas 4,7 sekundy. Úpravce zároveň nabízí i modul PowerXtra D40 pro naftovou verzi S 400D, která standardně disponuje výkonem 242 kW / 330 koní a 700 Nm. Po úpravách tak 2,9litrový šestiválec může mít až 272 kW / 370 koní a 750 Nm. Doba zrychlení z klidu na rychlost 100 km/h se tak stejně zlepší o dvě desetiny – 5,2 sekundy.
Drobnými změnami prošlo i nastavení vzduchového podvozku, který je nově o 25 milimetrů níže k zemi. Upravená třída S může stát na 19 až 21" discích Monoblock M Platinum Edition, čímž se plynule dostáváme k optickým úpravám. Ty navazují na sportovní AMG paket, který doplňují karbonové doplňky – jiná výplň masky, nástavce v předním nárazníku, dodatečný splitter či zadní difuzor se čtveřicí koncovek výfuku. V interiéru přibyly karbonové dekory, kožené koberečky, jinak prošívaná kůže a několik plaket a emblémů.