Po hybridní verzi či vrcholném W12 britský výrobce představuje eskovou variantu zaměřenou na sportovní jízdu.
Po loňské modernizaci luxusní Bentaygy britský výrobce dále pokračuje v odhalování dodatečných verzí. Nyní přichází nejsportovnější varianta, kterou podle Bentley zastupuje právě představená Bentayga S. Její poznávacím znakem jsou kontrastní černé prvky v exteriéru včetně světlometů s tmavým podkladem a s velkými, až 22" dvoubarevnými disky.
SUV má rozměrný střešní spoiler a dvě oválné koncovky výfuku, které jsou uprostřed rozdělené. V luxusním interiéru je nový volant a středový panel s až 10,9" displejem infotainmentu. Verze S přidává značně sportovnější akcent, který umocňuje alcantara, červené čalounění a nové dekory s ozdobnou strukturou. Stejně jako zbylé verze, i esko je možné zvolit v čtyř, pěti nebo sedmimístné konfiguraci interiéru.
Bentayga S sází na osvědčený 4litrový motor V8 twin-turbo, který v tomto případě dodává 404 kW / 550 koní a 770 Nm. Poháněné jsou obě nápravy, na které posílá sílu 8stupňová automatická převodovka. Z 0 na 100 km/h dokáže novinka akcelerovat za 4,5 sekundy, maximální rychlost je omezena na úrovni 290 km/h.
Automobilka upozorňuje na speciálně vyladěný podvozek. Jeho předností má být aktivní stabilizátor v rámci systému Bentley Dynamic Ride. Ten pracuje na bázi 48 V sítě, aby doslova v mikrosekundách dokázal pohotově reagovat na okolní vlivy a potlačovat naklánění karosérie. Spolu s ostřejším řízením a reakcemi na plyn či tužším naladěním podvozku se má právě esková varianta vyznačovat nejsportovnějšími a nejagilnějšími jízdními vlastnostmi napříč portfoliem verzí Bentaygy.