Paket Touring je bez příplatku, a to jak s manuálem, tak i převodovkou PDK.
Porsche nám začátkem roku ukázalo novou 911 ve verzi GT3, tedy jeden z nejúchvatnějších ryze sportovních vozů současnosti. Ve smyslu minulé generace nám nyní německý výrobce servíruje jeho civilnější derivát s dodatkem Touring. Jde de facto o volitelný paket (bez příplatku), který z ostré GT3 dělá počin určený více na silnice než okruhy, technika se však nemění.
911 GT3 Touring tedy vychází z „klasické“ GT3, ale už i na pohled je civilnější. Porsche nejenže zvolilo méně výstřední lakování, ale hlavně zadní část uhladili – obrovské pevné křídlo totiž v tomto případě zmizelo a nahradil ho výsuvný spoiler. To si vyžádalo decentní retuše krytu motoru (přibyla plaketa Touring), jinak je však nadále známý bodykit bez změny.
V interiéru jsou změny prakticky jen v barevných konfiguracích, v nabídce jsou nadále i skořepinová sedadla, karbon-keramické brzdy či možnost zvedat přední nápravu. Srdcem a podstatou modelu GT3 je atmosférický agregát typu boxer, který nadále disponuje výkonem 375 kW / 510 koní a 469 Nm.
Šestiválec je možné spárovat buď se šestistupňovou manuální převodovkou, na rozdíl od předchůdce, nyní však paket Touring nabízí i možnost sedmistupňové automatické převodovky PDK. I v tomto případě platí, že cena se bez ohledu na typ převodovky nemění. Vzhledem k tomu, že ani za paket Touring se nepřiplácí, základní cena je nadále na úrovni od 152 tisíc eur, jak pro 911 GT3, tak i pro 911 GT3 Touring.