Hierarchicky se Carrera T řadí mezi nejzákladnější verze Carrera a Carrera S.
Ikonický model 911 je v aktuální generaci 992 dostupný již v téměř všech verzích, jedním z posledních dílků, který dosud ve skládačce modelového portfolia chyběl, nese označení 911 Carrera T.
Písmeno T již tradičně odkazuje na pojem Touring, který v případě Porsche odjakživa symbolizuje puristicky orientované počiny. Na rozdíl od dříve představené varianty 911 GT3 Touring v tomto případě novinka reprezentuje civilnější provedení, které má být cenově dostupnější, ale současně má zaručit řidičský zážitek.
Hierarchicky se Carrera T řadí mezi nejzákladnější verze Carrera a Carrera S. O pohon se tak stará dvakrát přeplňovaný 3litrový plochý šestiválec s výkonem 283 kW/385 koní a točivým momentem 450 Nm.
O přenos síly výhradně na zadní nápravu s mechanickým samosvorným diferenciálem se stará manuální 7stupňová (!) převodovka, k dispozici je však i 8stupňové PDK. Porsche uvádí, že z 0 na 100 km/h dokáže Carrera T akcelerovat za 4,5 vteřiny a uhánět rychlostí 291 km/h.
911 Carrera T však nemá být primárně o strhující dynamice na okruhu, ale o požitku z jízdy na běžných cestách. Zaručit to má nejen osvědčená motorická technika, ale také speciálně nakalibrovaný, o 10 milimetrů snížený sportovní podvozek v rámci paketu Sport Chrono, snížená hmotnost až na úroveň 1 470 kilogramů či méně tlumicího materiálu a tenčí skla, čímž je docíleno autentičtějšího zvuku. Z kokpitu se současně vytratila zadní sedadla, ta přední reprezentují sportovní skořepiny, které mohou být nahrazeny za Sport Seats Plus.
Standardem je sportovní výfukový systém, 20" disky vpředu, respektive 21" vzadu a odstín Dark Grey, ve kterém jsou lakovány interiérové či exteriérové detaily. Cena na německém trhu startuje na částce od necelých 124 tisíc €, prodej bude spuštěný začátkem příštího roku.