Mistrovství světa v ledním hokeji každoročně vzbuzuje sportovní nadšení a národní hrdost napříč celou společností. Probouzí v nás zápal pro vítězství a spojuje lidi nezávisle na pohlaví nebo původu.
Schopnost spojovat si možná vybavíš také v souvislosti s vychlazenou sklenicí coly. Ikonická značka fandí už tradičně českému hokeji a připomíná, že sport je tady pro všechny bez rozdílu a že všichni #FandímeSpolečně. Zároveň přichází se speciálním projektem DOBROGÓLY, kterým podporuje český parahokejový tým.
Coca-Cola + hokej = ♥️
Coca-Cola a hokej k sobě patří jak puk a branka, jako fandění a přátelé, zkrátka jedno bez druhého už si neumíme představit. Společné mají i to, že je milují lidé po celém světě. Sportovci i Coca-Cola vědí, že když se setkají muži, ženy, osobnosti s odlišnou minulostí, příběhem či zkušenostmi, tak vznikají nové příležitosti a prostředí, kde je každý vítán a může se rozvíjet, aby jednou podal rekordní výkony.
Aby demonstrovala sílu diverzity, vybrala Coca-Cola tři hvězdné ambasadory, jejichž příběhy dokazují, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému, bez ohledu na pohlaví nebo fyzická omezení. Jako ambasadoři Coca-Coly během mistrovství vystupují bývalý hráč NHL, nynější asistent trenéra a trenér brankářů A-týmu české hokejové reprezentace Ondřej Pavelec, hokejistka hrající v Kanadě a první Češka, která střelila gól v NWHL, Kateřina Mrázová a hokejista a několikanásobný paralympionik Zdeněk Krupička.
„Nejsilnější zážitky z hokeje mám spojené s českou reprezentací, ty vzpomínky se mi pořád vracejí. Pokaždé, když něco vyhrajete s nároďákem, pocity přímo na místě jsou super. A když jsou tam fanoušci, a ještě se třeba hraje doma, tak to jsou obrovské emoce,“ vypráví Ondřej Pavelec a dodává: „Jelikož mě k hokeji přivedla starší sestra, tak mám radost, že ženský hokej zažívá boom i u nás a holky mají super úspěchy, stejně jako naši parahokejisté. O tom ten sport za mě je, je pro všechny a tak to má být.“
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Svoji kampaň Coca-Cola také propojí se speciálním projektem DOBROGÓLY, ve kterém podpoří český parahokejový tým 500 tisíci korunami. „Za každý český gól, který padne v zápasech MS v hokeji 2024, daruje Coca-Cola českému parahokeji 10 tisíc korun. V případě, že by Česká republika vypadla brzy, věnuje Coca-Cola navíc 50 tisíc korun za každý gól ve finálovém zápase. Celkem chceme parahokejisty podpořit částkou půl milionu korun,“ říká Veronika Němcová, Public Affairs, Communications and Sustainability Director pro Coca-Cola Česko a Slovensko.
„Jsem rád, že se do povědomí veřejnosti stále více dostává ženský hokej i parahokej. Je to úžasná hra a jasně se ukazuje, že ji mohou hrát opravdu všichni bez rozdílu. Mám radost, že to vidí i tak velká firma, jako je Coca-Cola,“ říká parahokejista Zdeněk Krupička.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Nejen příběh Zdeňka Krupičky, který se narodil s rozštěpem páteře, a přesto čtyřikrát reprezentoval Českou republiku na paralympiádě, ukazuje důležitost toho, že hokej je pro všechny, bez ohledu na jejich fyzické schopnosti či handicap. Ukazuje nám, že i když může být cesta náročná, je důležité věnovat se tomu, co nás naplňuje a baví, protože právě v tom tkví síla a radost ze života.
Spolupráce firmy Coca-Cola a českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy demonstruje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ, sexuální orientaci nebo fyzická omezení. Sport je tu pro všechny a na květnovém Mistrovství světa v ledním hokeji 2024 proto #FandímeSpolečně.
„Myslím, že v porovnání se světem je Česko v podpoře ženského hokeje ještě stále hodně pozadu, ale s každým rokem se to zlepšuje a věřím, že tomu pomůže i tato kampaň od Coca-Coly. Nejvíce se s týmem těšíme na mistrovství světa, které se hraje příští rok v Českých Budějovicích. Doufám, že nás přijde podpořit hodně lidí,“ říká Kateřina Mrázová.
Diverzita ve sportu, zejména v hokeji, obohacuje týmového ducha a přináší nové perspektivy. Coca-Cola, která má inkluzivní hodnoty zakódované ve své DNA, ukazuje svou kampaní i různorodost hokeje a propojuje sportovce s fanoušky.
Zobrazit příspěvek na Instagramu