Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Tento článek je PR zpráva společnosti Coca-Cola.
3. září 2024 v 9:30
Čas čtení 1:00
Sponzorovaný obsah

Coca-Cola má novou Marvel limitku. Můžeš mít ve sbírce Deadpoola a vyhrát lístky do Disneylandu

Coca-Cola má novou Marvel limitku. Můžeš mít ve sbírce Deadpoola a vyhrát lístky do Disneylandu
Zdroj: Coca-Cola
ZAJÍMAVOSTI COCA-COLA MARVEL
Uložit Uložené

Coca-Cola a Marvel přináší limitovanou edici, která pomocí rozšířené reality oživí oblíbené postavy z filmů, her a komiksů. Navíc můžeš vyhrát skvělý merch nebo výlet do Marvel Avengers Campusu v pařížském Disneylandu.

Coca-Cola a Coca-Cola Zero se stanou branou do světa, kde spolu bojují nejznámější hrdinové a padouši. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystoupí po naskenování z červeno-bílo-černých ilustrací na lahvích i plechovkách.  

Užij si Marvel hrdiny v Disneylandu

Kromě sběratelských plechovek a rozšířené reality, která dokáže oživit marvelovské hrdiny přímo ve tvém mobilu, nabízí limitka Coca-Cola x Marvel fanouškům šanci vyhrát vzrušující ceny. Epická soutěž probíhá od 12. 8. do 1. 11. 2024. Hlavní cenou je třídenní výlet pro 4 rodiny do Disneylandu v Paříži. Na další fanoušky pak čeká limitovaná edice merche Coca-Cola x Marvel – bundy, kšiltovky, mikiny a trička.

Jak na to?

Stačí koupit nápoj Coca-Cola nebo Coca-Cola Zero. Naskenuj QR kód na obalu, zadej PIN zpod víčka a zkus vyhrát některou ze stovek odměn. Podrobnější informace o soutěži najdeš tady.

Coca-Cola x Marvel
Zdroj: Coca-Cola
ZAPOJ SE A VyHRAJ

 „Naše nejnovější limitovaná edice s Marvelem využívá dlouhodobou spolupráci mezi oběma značkami a přináší fanouškům unikátní zážitky, kdy jejich hrdinové vystoupí pomocí rozšířené reality z obalů Coca-Cola,“ vysvětluje senior marketing manažerka Coca-Cola Mária Drotárová a dodává: „Věříme, že unikátní partnerství mezi značkami Coca-Cola a Marvel potěší všechny naše zákazníky, stejně jako potěšilo nás. V Coke aplikaci spouštíme jednu z největších soutěží a do Disneylandu v Paříži pojedou spolu s vítězi i jejich rodiny.“

Potkej své oblíbené superhrdiny a přenes se do světa Marvel. Stačí pouze Coke aplikace, QR kód z obalu lahví či plechovek, PIN zpod víčka nápoje, a i ty můžeš prožít nezapomenutelné dobrodružství.  

Zpět
Sdílet
Diskuse