Vyzkoušej svoje znalosti retro reklamních sloganů.
V reklamním světě najdeme jak velmi povedené, tak i poněkud bizarní dílka. Často ale mají společný rys. Snadno se zapíší do paměti a my si produkt okamžitě spojíme s reklamou. V tom hraje velkou roli i slogan, který si kreativní týmy zvolí.

Dobře udělaná reklama i slogan často fungují několik let a třeba Just Do It od Nike nebo Think Different od Applu jsou legendární. I v českém rybníčku se ale našlo několik povedených, nebo minimálně bizarně vtipných případů.
Připravili jsme si pro tebe kvíz, v němž otestujeme tvou znalost reklamních claimů, ale možná i trochu to, jak se agenturám a tvůrčím skupinám vyvedly. Nezapomeň nám napsat, jak jsi dopadl*a, a pokud fandíš reklamnímu retro bizárku, tady si můžeš přečíst něco o perlách devadesátek.