Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 27. 5. 2020 svátek má Valdemar

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Zajímavosti
6
Matúš Majer
30. září 2017, 22:44
Čas čtení: 2:20
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Kvůli těmto chybám tě mohou ostatní považovat za nesympatickou osobu. Záleží na tvé profilovce, počtu přátel na Facebooku, ale i úsměvu

Zapůsobit na lidi vyžaduje několik fikaných triků.

Matúš Majer
30. září 2017, 22:44
Čas čtení: 2:20
Kvůli těmto chybám tě mohou ostatní považovat za nesympatickou osobu. Záleží na tvé profilovce, počtu přátel na Facebooku, ale i úsměvu
Zdroj: pixabay.com
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
6
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

V dnešní době je velkou součástí našich životů i svět sociálních sítí. To, co sdílíš na Instagramu, může být brzy klidně předmětem nejbližší konverzace s tvou kamarádkou, a tak není pochyb, že i chování na internetu může ovlivnit sympatie některých lidí k nám. Na internetu se objevilo několik studií shromážděných portálem BI, které, i když každá naráží na něco jiného, společně tvoří poměrně solidní seznam toho, jak můžeš někoho otravovat a tím pádem ztratit jeho sympatie.

 

Kvůli těmto chybám tě mohou ostatní považovat za nesympatickou osobu. Záleží na tvé profilovce, počtu přátel na Facebooku, ale i úsměvu

 

Sdílel mnoho fotek na Facebooku. Pokud jsi ten typ člověka, co jede na dovolenou a udělá si osm fotek teprve u rakouských hranic a všechny putují na nějakou sociální síť, kde už jsou obrázky tvého oběda, sousedčina miminka a psa v halloweenském kostýmu, pouvažuj nad tím, že něco možná děláš špatně. Studie z roku 2013 tvrdí, že sdílení přílišného množství fotek může poškozovat i reálné vztahy, a to obzvláště v případě, že máš zveřejněny množství fotek rodiny, no ne kamarádů. Právě ti jsou totiž na Facebook nejháklivější.

 

Máš příliš málo nebo příliš mnoho přátel na Facebooku. Zní to jako malichernost, ale řekněme si na rovinu. Když narazíš na cizí profil a daný člověk má například jen dvacet osm přátel, nepodivíš se? Mnoho lidí ano, a i když na to do dvou sekund zapomene, je to první informace získaná o daném člověku. Problémoví jsou však i lidé s příliš vysokým počtem přátel, ideální počet je kolem tři sta, tvrdí studie z roku 2008 zjišťující, které facebookové profily se lidem nejvíce zalíbily na první pohled.

 

Řešíš vážné věci příliš brzy. Prozrazování tajemství a řešení intimních záležitostí je dobrá cesta, jak budovat pevné přátelské vztahy, zejména v pozdějších částech života. Je potřeba ale najít ten správný poměr. Čím déle se znáte, tím větší podrobnosti můžeš odhalit. Chat na prvním pracovním pohovoru o tvé nové vyrážce na záda fakt není dobrý nápad, tvrdí studie z roku 2013. Výzkum zároveň dodává, že téměř každý člověk rád poslouchá zábavné příhody z dětství, protože se z nich snadnou cestou dozvídá informace o tobě, které může později využít.

 

Řešíš jen toho druhého. Tatáž studie také prozrazuje, že být jen posluchačem není správný přístup. Pokud se ti někdy do rukou dostala kniha od autorů jako Robert Greene, Neil Strauss nebo Dale Carnegie, určitě víš, že poslouchat je potřeba víc než mluvit, ale ideálně je protkávat otázky i užitečnými informacemi o tobě, aby mohla druhá strana kdykoliv změnit téma.

 

Kvůli těmto chybám tě mohou ostatní považovat za nesympatickou osobu. Záleží na tvé profilovce, počtu přátel na Facebooku, ale i úsměvu

 

Máš profilovku příliš blízko obličeje. Alespoň to vadí lidem podle této studie z Kalifornského technologického institutu. Fotografie tváři cvaknuté ze vzdálenosti 45 centimetrů a méně jsou lidmi považovány za méně důvěryhodné než ty pořízené z větší dálky.

 

Neusmíváš se. Opět, pokud jsi četl nějakou z knih od výše zmíněných autorů, víš, že tvůj úsměv je v dnešním urychleném světě jako zjevením. Každý si jde na ulici pod zamračenou oblohou jen své a sledovat někoho usmívat se je přímo neobvyklé. Nezáleží přitom na tvém postoji, můžeš stát otevřeně i nedostupně, nejdůležitější je, že se stále usmíváš, tvrdí University of Wyoming.

 

Těžko vyslovuješ jméno druhého. Naposled odkážeme na autory knih. Pokud se ti někdy v rukou ocitly stránky fenomenálního bestselleru How to Make Friends and Influence People, možná si vzpomeneš na příběh muže prodávajícího pro určitou firmu. Jeho klient měl nekonečné a složité příjmení, ale on si jako jediný dal z celé konkurence tu práci naučit se vyslovit celé příjmení bez chyby. Následně se spolu dostali do vřelého rozhovoru a zakázku vyhrál z obrovské konkurence. To, s jakým jménem se někdo narodí, je nefér, ale my se můžeme trošku snažit, aby se cítil mezi ostatními lépe.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
140
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.