Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
ve spolupráci s JYSK.
10. prosince 2017 15:06
Čas čtení 0:00
Antonín Havlík

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Pracovat ve společnosti, která se přizpůsobuje nejnovějším trendům, je vždycky příjemné. Jaké postupy zastává dánská firma JYSK? Pojďme nahlédnout pod pokličku tohoto skandinávského velikána!

Každý, kdo nastupuje do nové práce, by se měl o své pracovní náplni dozvědět co nejvíce. Přehršel nových informací ale často může člověka dostat do zbytečného stresu. Nehledě na různá školení, stohy papírů a v nich texty, které na první pohled absolutně nedávají smysl. Bývá to bohužel obvyklá interní praxe těch společností, které nejsou dostatečně progresivní a brání se experimentům zaměřeným na dobu trendů, dotykových displejů a volnému přístupu k informacím.

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy
Zdroj: Dorthejysk/Wikimedia Commons

Přesně z tohoto důvodu jsme se podívali na společnost, která má už přímo ve svém kodexu zafixován skandinávský přístup k tomu, co dělá – a to nejen s ohledem na modernost a jednoduchost v oblasti nábytku, ale také ve svém způsobu managementu – společnost JYSK. V minulém článku jsme hledali Store Managera a rozebrali si, jak to v této firmě každodenně chodí a dnes se podíváme na to, proč je vlastně JYSK trendy v oblasti technologií.

Díky důvěře v budoucí zaměstnance a jejich bezproblémové začlenění do fungujícího kolektivu totiž právě JYSK nabízí progresivní řešení, v rámci kterého se stanou všechna na první pohled složitá školení naprosto jednoduchou záležitostí. Nechali totiž ve spolupráci se svými dlouholetými zaměstnanci a odborníky v oboru vyvinout pro nové pracovníky speciální aplikaci, která jim umožní nastudovat si materiály pro svůj další rozvoj. Zájemci si tak můžou nastudovat všechny oblasti v jejich budoucím segmentu. 

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy

Aplikace MY LEARN byla v minulosti určena pouze na počítače, až s rozmachem chytrých telefonů se aplikace rozšířila na přenosná zařízení a nyní se může do systému přihlásit každý zájemce o práci v JYSKu na svém zařízení, a to kdekoliv – doma na pohovce, v kavárně, v co-workingovém prostoru či třeba na zastávce nebo při cestě tramvají. V mobilu, tabletu i na čemkoli jiném. Je to moderní, svižné a hlavně přehledné. Nad budoucími zaměstnanci mají kontrolu jejich vedoucí pracovníci a ti v závěrečných testech, které musí každý zájemce splnit, vidí, jaké oblasti jim dělaly největší problém a např. můžou ochotně poradit tam, kde to jde novému kolegovi zatím nejméně.

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy

Manažer tedy má díky této aplikaci přehled o rozvoji celého týmu. Každý jednotlivý kurz má rozsah od 5 po 20 minut. Že to JYSK myslí s důrazem na vzdělanost a trendy opravdu vážně, dokazuje i fakt, že v budoucnu chce posunout svoji e-learningovou oblast na další level a přinést do aplikace i různé interaktivní hry a videa, aby vzdělanost zaměstnanců byla na co největší úrovni. Tam, kde je vzdělaný pracovník, je totiž i spokojený zákazník. Ve skandinávské kultuře spaní musí být budoucí poradci totiž co nejvíce kompetentní. A vzdělávání přece musí bavit...

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy

My však zamíříme ještě dál, pod pokličku samotného fungování JYSKu. Zjistili jsme, že vzdělávací aplikace není jediným prvkem, který by uctíval soudobost v technologiích při běžné práci. JYSK Mobility – Store Front je interní aplikace v chytrém telefonu, přes kterou už přijatý zaměstnanec může řešit nové i stávající objednávky, kontrolovat skladové zásoby, tisknout cenovky a marketingové materiály a také zadávat reklamace, které se ale v JYSKu řeší úplně jinak, než je obvyklé.

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy

Během průzkumu na vzorku 12 000 nakupujících totiž zjistili, že hlavní prioritou zákazníků kupodivu není cena výrobků, ale snadný nákupní proces, snadné použití a v případě potřeby co nejjednodušší výměna zboží. Přímo v aplikaci JYSK Mobility – Store Front může pracovník objednat přímo konkrétní poškozený díl, jenž se pak pouze vymění a k samotnému reklamačnímu procesu tak ani nedochází. Pro zákazníka tedy odpadá stresující čekání a zaměstnanec má bezproblémový přístup k přehlednému softwaru z jakékoliv části prodejny.

Pokud tě zajímá více a chceš se podívat na seznam nabízených pozic, mrkni na kariérní stránky JYSKu a třeba pak na vlastní kůži poznáš, co je to být součástí pokrokového kolektivu!

Pracovat pro společnost zaměřenou na mileniály a nejnovější technologie? JYSK jde s dobou a zavádí neotřelé pracovní postupy
Domů
Sdílet
Diskuse