Umístění homosexuálů do reklamní kampaně stálo značku část fanoušků.
I když žijeme ve 21. století a zejména v západních zemích nemají obvykle obyvatelé žádné problémy s homosexualitou, jedna nizozemská společnost zažila mimořádně nepříjemnou zpětnou vazbu na novou reklamu. Při propagaci nejnovější kolekce zvolila značka SuitSupply o trošku kontroverznější představení a do reklamy zavolala několik modelů.
Kromě pózování v oblecích měli k sobě velmi blízko i fyzicky, protože se objímali, a dokonce líbali, což spousta lidí na internetu nedokázala přežít. Šéf a zakladatel značky Fokke De Jong se vyjádřil, že mu na nepřejících nezáleží a jen zdůraznil důležitost reklamní kampaně, ve které bude zobrazena přitažlivost mezi dvěma muži.
Značka sice ztratila více než 10 tisíc fanoušků krátce poté, co svou novou kampaň oficiálně uvedla, ale SuitSupply si stojí za svými hodnotami a principy, a tak není důvod, proč by měla své kampaně upravovat kvůli lidem bez špetky tolerance.