Samsung řeší nový problém, tentokrát s jejich Galaxy Fold telefony.
V našem včerejším článku jsme informovali o tom, jak Samsung během několika dní vyprodal první vlnu kusů jejich nejnovější vlajkové lodi Galaxy Fold. Tento skvost za 45 tisíc korun rozhodně po technologické stránce stojí za povšimnutí.
Bohužel, od včerejšího večera se na internetu začínají objevovat případy, kdy se z multifunkčního telefonu s ohebným displejem stala zbytečná placka, kterou můžete rovnou hodit do koše.
Ohebný displej, který se má při rozevření rozšířit na obě obrazovky, prostě nefunguje tak, jak by měl, v některých případech nefunguje vůbec.
My colleague opened the Galaxy Fold and it started doing this. So, long answer to your question @WilfredFrost, the hinge doesn’t seem very rugged after all. After two days: pic.twitter.com/Z1F8iwjURa
— Todd Haselton (@robotodd) 17. dubna 2019
Asi každý realista počítal s tím, že se ještě nějaká ta chybka může objevit, ne však tohoto rázu.
Na obranu Samsungu je ale potřeba podotknout, že s těmito defekty zatím přichazí pouze technologičtí blogeři a recenzenti, kteří se ne vždy k tomu zařízení chovají tak jako běžný uživatel. I přesto to ukazuje na jistou známku náchylnosti, která by se zajisté neměla objevovat po jednom dni užívání.
The screen on my Galaxy Fold review unit is completely broken and unusable just two days in. Hard to know if this is widespread or not. pic.twitter.com/G0OHj3DQHw
— Mark Gurman (@markgurman) 17. dubna 2019
To zmínil i samotný Samsung, který prohlásil, že telefony, které obdrželi novináři, pocházejí z jiné várky než ty pro běžné uživatele. Otázkou však zůstává, zda je tomu opravdu tak. Dále společnost přislíbila, že všechny známé případy co nejdříve prověří a zjedná jejich nápravu.
Nyní nezbývá než jen čekat, zda se tento problém objeví i u běžných zákazníků. Bohužel jako první ukázka funkčnosti telefonu to rozhodně není dobrá vizitka a v následujících dnech se s tím bude muset Samsung patřičně poprat, hlavně na sociálních sítích od neúprosných fanoušků.
AKTUALIZOVÁNO: Po zveřejnění článku nám dorazilo e-mailem oficiální prohlášení tiskového mluvčího společnosti Samsung pro Českou a Slovenskou republiku Davida Sahuly.
„Omezený počet prvních vzorků Galaxy Fold byl poskytnutý médiím za účelem testování. Dostali jsme několik hlášení, které se týkají především displeje na poskytnutých vzorcích. Dané kusy důkladně zkontrolujeme, abychom zjistili příčinu této záležitosti. Mimo to několik recenzentů uvedlo, že odstranili vrchní vrstvu displeje, což způsobilo poškození obrazovky. Hlavní displej na Galaxy Fold je vybavený vrchní ochrannou vrstvou, která je součástí struktury displeje a je určená na ochranu obrazovky před nechtěnými škrábanci. Odstranění ochranné vrstvy a nebo přidání lepidla na hlavní displej může způsobit jeho poškození. Zabezpečíme, aby se tyto informace jasně dostaly k našim zákazníkům.“