Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 27. 1. 2020 svátek má Ingrid

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Sponzorovaný obsah

Obsah vznikl ve spolupráci se společností MDMA Fashion.

Co je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ke článku, definoval, co má článek obsahovat a komunikovat, text psal na základě zadání někdo z Refresheru.

Móda - Oblečení
0
Richard Balog
12. prosinec 2019, 10:00
Čas čtení: 4:00

MDMA je provokace, děláme to pro lidi, kteří jsou stejně blázniví jako my, říkají zakladatelé české značky (Rozhovor)

Domácí módní značka, které nechybí humor, ale ani světové ambice.

Richard Balog
12. prosinec 2019, 10:00
Čas čtení: 4:00
MDMA je provokace, děláme to pro lidi, kteří jsou stejně blázniví jako my, říkají zakladatelé české značky (Rozhovor)
Zdroj: MDMA Fashion
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Jsou mladí, milují dvojsmyslný humor a jejich kousky si oblíbily i hudební hvězdy ze zahraničí. Řeč je o tvůrcích domácí značky s názvem MDMA Fashion, která vznikla stejně spontánně, jako vznikají její návrhy plné drzosti. 

 

Pokud patříš mezi fanoušky elektronické hudby a alespoň příležitostně se účastníš koncertů či festivalů, tak jsi jejich kousky na 90 % už viděl a pokud ne, dnešním dnem se to změní. Více o začátcích, aktuální kolekci nebo vizích do budoucna se již dozvíš v následujících řádcích. Vše podstatné nám totiž v rozhovoru řekli spoluzakladatelé Jana Němcová a Daniel Dodal. 

 

 

MDMA Fashion (Rozhovor)

 

Název MDMA zřejmě tak úplně nesouvisí s chemickým vzorcem extáze, nebo ano?

Ne, opravdu nesouvisí, ale zároveň jsme chtěli, aby byl název provokativní a snadno zapamatovatelný. V našem případě to znamená „My Design My Attitude“, což odpovídá myšlence značky – Stůj si za tím, co nosíš! 

 

Toužili jsme se odlišit, provokovat a přinést brand, který je vtipný a zabavíš se s ním. Snažíme se pracovat jinak, milujeme dvojsmysly a ty často používáme i v rámci designů. Hrajeme si například s písmeny MDMA (Must Drink More Alcohol, More Dollars More Assholes a podobně). Děláme to pro lidi užívající si život, kteří jsou stejně blázniví jako my. 

 

Vy sami se při tvorbě bavíte? 

Určitě, baví to nejen nás, ale i celou partu kolem. Co si budeme říkat, nejvíce toho vymyslíme při dobrém pivu. 

 

Kdo za značkou stojí od začátku a kolik lidí se podílí na jejím plynulém chodu?

MDMA Fashion jsme založili jako 2 nejlepší přátelé, kteří vždy milovali módu a momentálně jsme již partneři s dalším členem v týmu, ročním miminkem. Externích pracovníků máme nyní cca 8. Stále se snažíme zvládat většinu věcí kolem fungování firmy na vlastní pěst, i když občas je to opravdu náročné... 

 

Jaké je to fungovat ve společném byznysu s partnerem? Častokrát totiž slyšíme, že to není zrovna ideální pro vztah.

V normálním vztahu se pohádáte tak třikrát denně, v takovém asi desetkrát, ale na druhou stranu jsme silný a sehraný tým. Oba jsme narození ve stejném znamení, takže ta souhra ve finále funguje. 

 

Je obtížné tvořit módu? 

Velmi. Konkurence je obrovská a trh s oblečením je přesycen, proto se snažíme být jiní než ostatní, aby to nepřestalo zákazníky bavit. Máme spoustu reakcí na to, jak si lidé váží, že jde o domácí značku a tím nás nesmírně podporují. 

 

Jen nedávno jste na trh uvedli novou kolekci vyzdvihující noční život a s ním spojená dobrodružství. Jde pořád o odraz vašeho soukromí vzhledem k novému členu rodiny v podobě miminka, nebo spíše o cílení? 

Obojí je správně. Kolekce je inspirována noční divočinou velkoměsta a všichni dobře víme, co se z lidí stává v nočních hodinách, a to jsme v podstatě promítli do designů. Zaměřili jsme se především na detaily, přičemž jako příklad uvedeme mikinu „White Lines“, jejíž design byl vytvořen z tenkých bílých čar, které napodobují noční osvícení města. Dále jsou to také fosforeskující potisky zářící ve tmě.

 

Do nabídky jsme zařadili i zcela nové produkty typu košile, šaty nebo ponožky.

 

MDMA Fashion (Rozhovor)

MDMA Fashion (Rozhovor)

 

Kde kromě vašeho webu je možné zakoupit zmiňované kousky? 

Aktuálně nás lidé najdou v centru Prahy na 2 adresách, a to v obchodě Enter a také Bibloo Concept Store. 

 

Stále ovšem platí, že se orientujete primárně na mladší generace? Respektive, připouštíte si možný posun i do jiné módní sféry?

Určitě ano, ale pravidelně se stává, že u nás nakupují trička nebo čepice i pro své rodiče. Mladším ročníkům se líbí naše designy a použité materiály, tak proč by to nemohly nosit i starší generace... 

 

Jak jste již zmínili, tak konkurence na módním trhu je velká. Nedá nám ale, nezeptat se, zda vás osobně baví některá z českých nebo slovenských značek natolik, že byste si dokázali představit vzájemnou spolupráci? 

Baví nás mnoho domácích značek. Setkáváme se s nimi na různých akcích, festivalech, marketech atd. a můžeme říci, že s některými máme velmi přátelský vztah a vzájemně se podporujeme. 

 

Naposledy jsme se spojili se slovenským výrobcem s názvem Hesty Socks a výsledkem byly úžasné ponožky.

 

MDMA Fashion (Rozhovor) 

Příznačné jsou pro vás ale také výborné kontakty a vztahy s mnoha DJy, včetně těch opravdu celosvětově známých. Jak si k sobě hledáte cestu? 

Jsme neuvěřitelně vděční za to, že nám osud do cesty přihrál reportérku Veroniku Blažkovou, se kterou jsme si sedli jak po lidské, tak pracovní stránce. Právě díky ní se nám podařilo dostat se ke jménům jako Carl Cox, Nervo, Timmy Trumpet, Markus Schulz či Fedde le Grand. 

 

Například dnes budeme posílat zásilku Chrisu Sadlerovi, přičemž na jeho akci Climax, která se konala minulý týden, jsme se dali do řeči s australským DJem jménem Sonny Fodera, kterému se produkty tak zalíbily, že nám nechal kontakt a posíláme mu kousky do Anglie. 

 

Zřejmě nebudeme daleko od pravdy s tvrzením, že EDM je vaším oblíbeným žánrem a právě tam hodláte cílit i v budoucnu?

Určitě, více se soustředíme na elektronickou hudbu. Chodíme na festivaly, kde je přesně naše cílová skupina.

 

Co nás velmi těší, je fakt, že úzce spolupracujeme i s domácími DJy jako Matamar, s nimiž jsme vytvořili velmi úspěšnou společnou kolekci. Také jsme se mohli zapojit do charitativního projektu s Thomasem Coastlinem, pro který bylo vytvořeno tričko „Trancer Against Cancer“ a výtěžek z jeho prodeje putoval do onkologického centra v Motole. Vybralo se přes 50 000 Kč a jsme rádi, že jsme mohli takovýmto způsobem pomoci... 

 

Velmi pěkná práce, opravdu... Dalším cílem je posunout se za okolní hranice? 

Ano, v průběhu jara bychom rádi expandovali do zahraničí, protože právě odtud přijímáme spoustu objednávek. Aktuálně se tomu intenzivně věnujeme a připravujeme se na tento velký krok. O jaký trh půjde si ale zatím necháme jenom pro sebe.  

 

A co se týče domácího trhu? Jak byste charakterizoval svou aktuální pozici? 

Jsme stále malá a v uvozovkách rodinná firma, která to, co dělá, dělá od srdce. Streetwear značek je u nás hodně, ale daří se nám růst, za což jsme vděčni našim zákazníkům.

 

MDMA Fashion (Rozhovor)

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: mdma-fashion.comFoto: MDMA FashionNáhledový obrázek: MDMA Fashion Tagy: Móda Refresher, MDMA Fashion
Ohodnoť článek
31
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.