Vysvětlíme ti, jak se nás dotkla nezbytná opatření spojená s koronavirem.
Tento článek ti píšu já, Gábor Boros, CEO a zakladatel REFRESHERu.
Vliv koronaviru pociťujeme všichni. Vzájemně si držíme palce, abychom zodpovědným přístupem šíření zastavili a mohli se co nejdříve vrátit zpět ke svým „starým dobrým“ životům.
Většina firem a obchodů však v těchto dnech musí zůstat zavřená. Nejrychleji a nejintenzivněji tato nezbytná opatření postihují živnostníky, malé firmy a podnikatele.
Jsme doma, pokud můžeme
Věříme, že lidé, kterým to práce a podmínky dovolují, tráví své dny doma nebo v přírodě. Více volného času vidíme i v aktivitě na webu. Návštěvnost nám ve srovnání s běžným týdnem narostla o přibližně 80 % a na webu vidíme o 40 % více různých zařízení.
Makáme na 120 %
Celý Refresher pracuje také již více než týden ze svých domů. Redakce (2 editoři v Česku, 4 na Slovensku a 12 redaktorů) pracuje na 120 %, abychom tě mohli informovat o všech důležitých informacích v přehledné a srozumitelné podobě. Pokrýváme aktuální dění články ŽIVĚ, což znamená, že kromě běžné redakční činností celý den vybraní redaktoři monitorují aktuální situaci a s editorem koordinují různorodý obsah:
- Všechny klíčové informace, které mohou pomoci veřejnosti, jako čtenář najdeš ihned na webu.
- Odemkli jsme několik článků (například tento) ve spojitosti s koronavirem, které obsahují nejdůležitější informace, a také některé články necháváme přístupné pro každého, i když mají charakter prémiového obsahu.
- Dennodenně ti přinášíme obsah a informace, které na jiných webech nenajdeš.
I když je koronavirus to, co nás aktuálně většinu z nás nejvíce trápí a zajímá, nezapomínáme na náš klasický obsah ze všech oblasti životního stylu moderního člověka, například mimo jiné z módy, filmů, hudby, technologií.
Všechny aktivity, spojené s věcným, objektivním a rychlým informováním, které popisuji výše, jsme dosud mohli zavádět díky našim předplatitelům. Za poslední rok jsme zaměstnali řadu kvalitních lidí, edukovali a zaváděli procesy, které nás posunuly na úroveň, kde se nebojíme srovnávat s největšími a nejlepšími online vydavateli v Česku a na Slovensku, ale stále jsme zůstali dostatečně blízko k našemu lifestyle obsahu.
Vysoká návštěvnost neznamená pro nás vysoké výdělky
To, že naše redakce pracuje ve vysokém tempu a lidé jsou doma, se odráží na návštěvnosti. Vaši důvěry si velmi ceníme, bohužel naše příjmy, na základě kterých fungujeme, nesouvisí s návštěvností a ani neodrážejí zvýšený výkon redakce. Financování Refresheru je závislé na partnerství a spolupracích, které jsou vázány na akce, prodejny a schopnost lidí navštěvovat prodejny či podniky inzerentů. Přišli jsme o zdroj příjmů, který byl před pár týdny ještě tím největším. Téměř všechny reklamní kampaně byly pozastaveny nebo zrušeny. Nevíme dokdy.
Děkujeme, předplatitelé! Potřebujeme vaši podporu
Vzhledem k tomu, že jsme momentálně přišli o přibližně 80 % našich příjmů, největším zdrojem našich příjmů je předplatné. Pokud jsi jeden z předplatitelů, jménem všech lidí ve firmě ti děkuji.
Dnes tvou podporu potřebujeme více než kdykoliv v minulosti. Pokud náš obsah sleduješ, ať už ve formě článků, novinek, videí nebo sociálních sítí, věříme, že vidíš i jeho zkvalitňování.
Cena předplatného je 69 korun měsíčně. Za cenu přibližně dvou káv dostaneš přístup k téměř 1 000 prémiovým článkům a Refresher Benefitům – jako je například 15% sleva ve Footshop, lístky do kina, ale hlavně podpoříš fungování naší redakce. Přidej se mezi předplatitele a předplať si REFRESHER+.
S ročním předplatným 6 měsíců navíc
Pokud máš měsíční předplatné, použij slevový kód „DIKYMNE“ při nákupu ročního předplatného a za podporu se ti odvděčíme šesti měsíci předplatného navíc. Slevový kód můžeš využít, i když už máš aktivní měsíční předplatné nebo platné roční.
Díky tobě pomůžeme menším podnikatelům
Rozhodli jsme se využít náš dosah a přetavit podporu předplatitelů na pomoc menším firmám. Podpoříme malé podnikatele a živnostníky, kterým poskytneme mediální prostor v hodnotě skoro 3 000 000 korun. V sérii článků budeme představovat příběhy, vliv aktuální situace i s informacemi, jak jim můžeš pomoci.