Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 2. 6. 2020 svátek má Jarmil

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
2
Dominik Vetrák
1. květen 2020, 19:31
Čas čtení: 1:30
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

5 filmů, které v roce 2019 vznikly za pár babek, ale studiím vydělaly desítky milionů

Stály málo peněz, ale vydělaly velký balík.

Dominik Vetrák
1. květen 2020, 19:31
Čas čtení: 1:30

Po 5 největších kasovních propadácích roku 2019 se podíváme na 5 nejúspěšnějších malých filmů. Neměly vysoké rozpočty a ani stomilionové reklamní kampaně, ale i tak se jim podařilo vydělat desítky milionů dolarů. Žebříček těch nejziskovějších drobných filmů dal dohromady Deadline.

 

5. The Good Boys

Přesně takto vypadá komedie o mladých chlapcích, když na ni producentsky dohlíží Seth Rogen. Snímek byl úspěšný po celém světě a celosvětově vydělal v kinech 100 milionů dolarů. Studiu Universal/Point Grey se z toho vrátilo 52 milionů a dalších 80 přišlo z prodeje fyzických a digitálních nosičů či vysílacích práv. Z celkových tržeb 132 milionů si odečtěme 93milionové náklady a vyjde nám čistý zisk 39 milionů dolarů.

 

 

NAČÍST ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Předplať si REFRESHER+ a získej další výhody

Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 980 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.

VYZKOUŠET BEZPLATNĚ
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
Upozorníme tě 2 dny před první platbou
První týden 0 Kč, potom 99.00 Kč měsíčně
S REFRESHER+ můžeš číst i tyto články
Demonstrace v USA nejsou jen o násilí. Lidé tančí, zpívají, brání policisty a kreativně protestujíDemonstrace v USA nejsou jen o násilí. Lidé tančí, zpívají, brání policisty a kreativně protestují
Velký test piv do 10 korun: Víme, kterým značkám se rozhodně vyhnout a které neurazí a ulehčí tvé peněženceVelký test piv do 10 korun: Víme, kterým značkám se rozhodně vyhnout a které neurazí a ulehčí tvé peněžence
Tlumiče na auto, nahrávací studio či nový byt. Co by si TOP 5 finalistů SuperStar koupilo za 2 miliony korun, pokud by vyhráli?Tlumiče na auto, nahrávací studio či nový byt. Co by si TOP 5 finalistů SuperStar koupilo za 2 miliony korun, pokud by vyhráli?
VÍCE

4. Yesterday

Komedie od režiséra Dannyho Boylea vypráví o muži, který si jako jediný pamatuje Beatles a jejich hity, které si následně začne přivlastňovat. Celý film je totiž o tom, že se hlavní představitel jednoho dne probudí do světa, kde skupina Beatles nikdy neexistovala. Jde o další film, při kterém byla reklamní kampaň několikanásobně dražší než samotné natočení filmu. Snímek celkově vydělal 163 milionů, od čehož si studia Universal a Working Title odečtetla 118milionové náklady a vyšel jim čistý zisk v hodnotě 45 milionů dolarů.

 

 

3. The Curse of La Llorona

Béčkové/céčkové horory pro teenagery budou vždy úspěšné. Natočí se za pár milionů, do reklamy se vrazí pár desítek milionů a úspěch je na světě. La Llorona se natočila za 9 milionů, reklama stála 55 a nakonec se celkově vydělalo 129 milionů dolarů. Náklady se vyšplhaly na 83 milionů dolarů a čistý zisk tak pro studia New Line a Atomic činil 45 milionů dolarů.

 

 

2. Parazit

Oscarový vítěz, geniální film a celkově mistrovské dílo po každé filmařské stránce. Úspěch Parazita po celém světě nás nesmírně těší. Snímek slavil velký úspěch v kinech a celkově vydělal 116 milionů dolarů. Celkové náklady činily necelých 70 milionů dolarů (jde o pravděpodobně nejlevnější film z nejúspěšnějších/nejlepších filmů roku 2019) a čistý zisk činil 46,2 milionu dolarů.

 

 

1. Escape Room

Další z řady béčkových hororů. Escape Room natočilo studio Sony za 9 milionů a propagovalo ho za 55 milionů (identická čísla jako u La Llorone). Snímek nakonec vydělal 135 milionů dolarů. Celkové náklady činily 89 milionů, a tak horor v čistém vydělal 46,6 milionu dolarů. Není divu, že už tento rok uvidíme pokračování. Kompletní data najdeš na této stránce.

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: deadline.com Tagy: Parasite
Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
News
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.