Produkt dostává název Shoezie a nebude dostupný pro širokou veřejnost. Jde o reklamu k letošnímu Dni otců.
Sportovní značka New Balance patří mezi nejvýraznější hráče na trhu s teniskami a její logo už dávno nemají rádi jen otcové ve Spojených státech amerických. Jde o globálního výrobce s dosahem na miliony lidí, na což se tentokrát v rámci reklamní spolupráce spoléhá výrobce piva Miller Lite.
V rámci oslav letošního Dne otců, který připadá na 20. červen, totiž firmy společně představily Shoezie – botu pro tvou plechovku piva.
Všechny Shoezie jsou vyrobeny z klasického bílo-modrého provedení tenisek New Balance 624, jejichž cena je 75 dolarů a nejsou dostupné pro evropský trh.
Tento zajímavý nápad v originálním zpracování udrží pivo v chladu, nebude se však prodávat a získat ho mohou jen obyvatelé USA na základě losování, které potrvá do 20. června. Obě značky společně představily i kampaň s několika otci ve skutečném životě s plechovkou piva v ruce.
Několik slov k tomuto dílu řekl také viceprezident pro globální trh značky New Balance jménem Jeff McAdams: „Shoezie spojuje dvě značky, které sebevědomě oslavují své spojení s otci.“