Prodej kousku inspirovaného bundou Liama Gallaghera řetězec oznámil těsně před comebackovými koncerty oblíbené kapely.
Bunda obsahuje i dvě vestavěné chladicí kapsy na nápoje a pomocí zipu lze otevírat pivo. Je tak ideálním kouskem pro všechny, kteří se v létě chystají vyrazit na koncerty známého dua a chtějí si užít své nápoje bez starostí.
„Na oslavu jednoho z největších hudebních a kulturních comebacků jsme chtěli spotřebitelům poskytnout vše, o čem kdy snili, a vytvořit něco kultovního,“ popsala novinku Joanna Gomer, marketingová ředitelka společnosti Lidl GB.
Bunda byla ve středu ráno veřejnosti odhalena na 30metrové stěně před manchesterským stadionem Etihad, což je místo blízké srdcím obou bratrů. Do prodeje půjde ve středu 9. července na speciálních webových stránkách. Těm, kteří si bundy nestihnou koupit, Lidl rozdá duo doplňků: bucket hat a brýle Lidl Aviators, které budou k dispozici zdarma.
Název „Lidl by Lidl“ je inspirován známou písní kapely Oasis Little By Little a samotný nápad vznikl v reakci na bundu značky Berghaus, kterou zpěvák Liam Gallagher vynesl a která barevně nápadně připomínala právě barevné schéma známého řetězce.