Projekt PUMA HEROES je zpět a ty máš šanci ukázat svou tvorbu světu. Na co ještě čekáš?
PUMA hledá talenty, kteří se nebojí a chtějí ukázat světu, co v nich je. Jsi kreativní a máš schopnosti, jaké se jen tak nevidí? Ukaž svůj talent a staň se hrdinou. Čeká tě spolupráce se značkou PUMA, zpěvákem, sportovcem a hercem Benem Cristovao a tanečnicí a zpěvačkou Annou Marií Veselou (Annie Camel). Tvoje šance získat skvělou startovní čáru ke splnění snu nastala právě teď.
PUMA už druhým rokem pomáhá mladým talentům se zviditelněním. V rámci projektu PUMA HEROES hledá další talentované lidi, kterým pomůže nastartovat kariéru. Umožní jim vytvořit si portfolio, spolupracovat se známými osobnostmi a najít nové kontakty. „PUMA HEROES je skvělý start kariéry pro mladé lidi. Po projektu jsem dostala nabídku a pracuji jako 3D fashion designer. Díky videu, které v rámci něj vzniklo, se teď mám čím prezentovat,“ říká Bára, jedna z talentů minulého ročníku.
Ukaž, že jsi hrdina
Letošní ročník je určený stylistům, kadeřníkům, make-up artistům a scénografům. Máš neobvyklé schopnosti v jednom z těchto oborů? Pak je to právě tvoje šance ukázat se. Stačí vyplnit přihlášku a poslat ukázky své práce formou fotek, videa, webové prezentace nebo třeba profilu na sociální síti.
Tým PUMA společně s ambasadory Benem a Annou posoudí práce všech přihlášených a vyberou čtyři talenty. Vybraní účastníci s ambasadory natočí videa na Instagram a TikTok, ve kterých ukážou své schopnosti. Získají tak skvělou příležitost spojit svou práci se známou značkou a dostat se do povědomí na českém trhu. Jejich talent bude PUMA propagovat v rámci mediální kampaně a PR na webu PUMA HEROES, Instagramu i TikToku.
Jak to bude probíhat?
Zvolení talenti zajistí ambasadorům styling do videí. Role budou rozděleny podle toho, kdo jaký talent zastupuje. Stylista se postará o oblečení, kadeřník o účesy, make-up artista o dokonalý make-up a scénograf zajistí, aby všechno ladilo v duchu letošního tématu. PUMA poskytne oblečení a doplňky pro Bena a Annu.
Následně s Benem a Annou natočí videa, ve kterých představí svou práci. Vzniklá videa budou vyvěšena na profilech ambasadorů, webu PUMA HEROES a propagována pomocí sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích. Bára vzpomíná na natáčení a spolupráci s Benem Cristovao velmi ráda. „Ben byl moc milý a bezprostřední. Cítili jsme jeho upřímný zájem o to, co děláme,“ říká. Zároveň ale upozorňuje, že je na vypracování úkolu omezený čas, proto je dobré situaci nepodcenit a promyslet si vše předem. „Omezeného času jsem se bála a rozhodně by se mi ho na přípravu hodilo víc,“ konstatuje.
V duchu devadesátek
Tématem letošního ročníku je „Take me back“. Vzpomínáš na devadesátky a první roky 20. století? Jsou to časy, ve kterých jsme vyrůstali, proto se pro nás pojí s určitou nostalgií. Vzpomínky na dětství mohou být v dnešní chaotické době celkem příjemnou útěchou. Takže zavzpomínej, jaké to tenkrát bylo a inspiruj se ve své práci atmosférou a zážitky téhle éry. Navíc retro je teď trendy nejen v módě. Úkol zní jasně: Travel back in time, but make it fashion!
Skončila v práci a rozjela novou kariéru
Minulý ročník proběhl v září 2021. Prorazit se podařilo digitální kreslířce Niki, Biance, která se zabývá kresbou na boty, malířovi a fotografovi Lukášovi, i designérce Báře. Každý z nich ukázal svou kreativitu a schopnost vytvořit naprosto originální design. Bára už se dokonce tvorbě 3D oblečení věnuje naplno a mohla opustit svou dosavadní práci.
Díky mamince švadleně měla Bára k oděvnímu designu blízko už od malička. 3D tvorba je podle ní skvělou příležitostí, jak být kreativnější a propojit designéry z celého světa. „Pro mě není 3D digitální móda jen bláznivou novinkou. Vidím v ní budoucnost, jelikož módnímu světu nabízí řešení, jak zvýšit efektivitu, podpořit udržitelnost a posunout ho vpřed,“ říká.
Už jen samotné podání přihlášky bylo pro Báru velkým výstupem z komfortní zóny. „Byla jsem hodně nervózní z natáčení a reakce mého okolí. Jsem v oboru nová a nijak zvlášť netoužím být středem pozornosti. Ale najednou jsem byla obklopená spoustou lidí, kterým se líbilo, co dělám a přišla mi spousta zpráv od kamarádů, že se jim má práce líbí. Před tím o tom, že tvořím 3D oblečení, skoro nikdo nevěděl. Naučilo mě to více si věřit,“ vypráví.
Účast a tvrdá práce se Báře vyplatila, protože dostala nabídky na zajímavé spolupráce. „Před tím, než jsem se přihlásila do PUMA HEROES, jsem tvořila 3D oblečení jen pro radost ve volném čase. Dnes mám práci snů,“ říká nadšeně. „Je ale důležité nečekat, že ti najednou všechno spadne do klína a aktivně vyhledávat příležitosti,“ radí budoucím účastníkům.
Příležitost, která se neodmítá
Báře se podle jejích slov od účasti v projektu daří skvěle. Živí se tím, co ji baví a splnila si sen. V současnosti pracuje na NFT kolekci oblečení známých osobností, jako je Freddie Mercury a Michael Jackson. „Rozhodně bych všem doporučila se do projektu přihlásit. Je to perfektní příležitost ukázat svůj talent, kreativitu a dovednosti. A taky skvělá zkušenost a zážitek,“ dodává nakonec.
Pokud se zabýváš některým ze zmíněných oborů nebo toužíš po kariéře a věříš, že na to máš, přihlas se do soutěže na webu PUMA HEROES.
- Jsi stylista, kadeřník, make-up artista nebo scénograf,
- je ti od 16 do 26 let,
- vyplníš přihlášku,
- pošleš ukázku práce.
Mysli na to, že je v projektu velká konkurence. Do předchozího ročníku se přihlásilo skoro 400 talentů, proto by tvá prezentace měla být na vysoké úrovni. Deadline pro podání přihlášky je 1. března ve 23:59 a přihlásit se můžeš hned teď.
Díky PUMA HEROES získáš nové zkušenosti a můžeš ostatní obohatit o nové znalosti. Třeba Ben Cristovao v prvním ročníku díky Niky objevil spoustu nových funkcí aplikace ProCreate. V dobrém na PUMA HEROES vzpomínají i účastníci. „Projekt organizují úžasní lidé, kteří po celou dobu dělali maximum pro to, abychom měli vše, co potřebujeme a cítili se dobře,“ říká Bára. Refresher i PUMA ti drží palce a těší se na nové talenty.