Dodej tělu po celodenních aktivitách důležité vitamíny a minerály.
Znáš to – ráno jdeš cvičit, pak rychle do práce, celý den spousta povinností a večer si zajdeš ještě zaběhat nebo se jen tak projít. Aktivní životní styl je skvělý, ale našemu tělu musíme vše vracet, abychom žili v harmonii. Pro všechny milovníky aktivního životního stylu a sportu přichází SEMTEX s novinkou v podobě funkční vody SEMTEX STREET WATER, která tě nakopne, pomůže ti regenerovat po velké zátěži a má pozitivní vliv na tvůj imunitní systém.
Příchutě, které si zamiluješ
SEMTEX STREET WATER je dostupná ve třech příchutích, které doplňují důležité látky pro tvůj organismus. Každý druh je vhodný pro jinou příležitost:
- Focus s příchutí grapefruitu obsahuje hořčík. Ten pomáhá rychleji odbourávat únavu a přispívá k lepší pozornosti.
- Recover s příchutí manga je izotonická voda s aminokyselinami BCAA, které podporují regeneraci svalů po fyzickém výkonu.
- Immunity s mandarinkovou příchutí obsahuje vitamíny B3 a B9 posilující imunitní systém.
Všechny varianty SEMTEX STREET WATER jsou neperlivé, bez konzervantů a také bez kofeinu a taurinu. Vyrábí se v praktických lahvích s designovou etiketou o objemu 750 ml se sportovním uzávěrem sportcap. K dostání jsou již nyní v obchodních řetězcích, internetových obchodech a na čerpacích stanicích.
Moderní pití pro mladou generaci
Vznik nového nápoje představuje brand manažer značky SEMTEX, Aleš Hladil: „Náš tým jednotlivé varianty cíleně namíchal tak, aby vyhovovaly požadavkům generace Y a Z, ať jsou to sportovní nadšenci, nebo třeba lidé, kteří se potřebují maximálně soustředit a odbourat únavu.“ SEMTEX tým si jako vždy při vývoji nového produktu vyhrál nejen s obsahem, ale také s designem a stylovou formou. „Skrze jedinečný a nezvykle barevný design jsme nechali promlouvat mládí, nespoutanost a aktivní životní styl,“ popisuje esence nového nápoje Aleš Hladil.
Originální je nejenom nápoj samotný, ale také doprovodná kampaň. „Nečekejte velkolepé TV reklamy, naše cílovka je v ulicích. Na cestě domů tak můžete potkat naše billboardy posprejované lokálními umělci, to je naše cesta,“ vysvětluje Aleš Hladil.
STREET WATER přináší revitalizaci hřišť
Spolu s novým produktem startuje SEMTEX také spolupráci s Projektem Ihrisko. Jeho smyslem je postupně opravovat a revitalizovat hřiště v centrech českých a slovenských měst. První opravené hřiště bylo otevřeno v květnu v Košicích, další pak v Praze v polovině září. Novou funkční vodu i Projekt Ihrisko si vezmou „pod svá křídla“ tři ambasadoři značky SEMTEX – na Slovensku rappeři Konex a Samey, v Česku pak snowboardistka Kristýna Houžvičková.