Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
24. září 2022 v 7:43
Čas čtení 0:40
Richard Balog

Nové podprsenky od značky SKIMS jsou pro všechny ženy. V kampani září Brooke Shields, Cassie i Becky G

Nové podprsenky od značky SKIMS jsou pro všechny ženy. V kampani září Brooke Shields, Cassie i Becky G
Zdroj: SKIMS/propagační materiál
MÓDA KIM KARDASHIAN
Uložit Uložené

Kim Kardashian společně s marketingovým týmem vsadila na obraz 50 žen v různém věku a s odlišnými typy postavy.

Značka SKIMS, respektive zakladatelka Kim Kardashian, opět trefila hřebík přímo na hlavičku – tentokrát novou kolekcí podprsenek v univerzálních barvách. V kampani září 50 žen v různém věku a s odlišnými typy postavy včetně známých tváří, jako jsou herečky Brooke Shields a Juliette Lewis nebo zpěvačky Cassie a Becky G. 

„Sebevědomí začíná uvnitř a novou kampaní chceme spojit všechny ženy, abychom oslavili všechny typy postav a individualitu,“ uvedla Kardashian v tiskové zprávě.

Kampaň zobrazuje 50 inspirativních žen s jedinečnými osobnostmi z různých prostředí a pracovních odvětví napříč čtyřmi dekádami. Fotografie a videa jsou prací Vanessy Beecroft.

Značka SKIMS patří mezi nejrychleji rostoucí oděvní společnost (v lednu 2022 dosáhla hodnota firmy výše 3,2 miliardy dolarů, píše The Business of Fashion) a důvod je jednoduchý. Jednotlivé produkty tvarovacího spodního prádla a pohodlné domácí módy jsou určeny pro všechny ženy, a to bez ohledu na věk či typ postavy. 

Více informací o nových podprsenkách najdeš v online obchodu značky, která nabízí doručení i na území České republiky. Předtím zkontroluj fotografie v galerii.

SKIMSSKIMSSKIMSSKIMS
Zobrazit galerii
(14)
Domů
Sdílet
Diskuse