Kim Kardashian společně s marketingovým týmem vsadila na obraz 50 žen v různém věku a s odlišnými typy postavy.
Značka SKIMS, respektive zakladatelka Kim Kardashian, opět trefila hřebík přímo na hlavičku – tentokrát novou kolekcí podprsenek v univerzálních barvách. V kampani září 50 žen v různém věku a s odlišnými typy postavy včetně známých tváří, jako jsou herečky Brooke Shields a Juliette Lewis nebo zpěvačky Cassie a Becky G.
„Sebevědomí začíná uvnitř a novou kampaní chceme spojit všechny ženy, abychom oslavili všechny typy postav a individualitu,“ uvedla Kardashian v tiskové zprávě.
Kampaň zobrazuje 50 inspirativních žen s jedinečnými osobnostmi z různých prostředí a pracovních odvětví napříč čtyřmi dekádami. Fotografie a videa jsou prací Vanessy Beecroft.
Značka SKIMS patří mezi nejrychleji rostoucí oděvní společnost (v lednu 2022 dosáhla hodnota firmy výše 3,2 miliardy dolarů, píše The Business of Fashion) a důvod je jednoduchý. Jednotlivé produkty tvarovacího spodního prádla a pohodlné domácí módy jsou určeny pro všechny ženy, a to bez ohledu na věk či typ postavy.
Více informací o nových podprsenkách najdeš v online obchodu značky, která nabízí doručení i na území České republiky. Předtím zkontroluj fotografie v galerii.