Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 2. 12. 2022 svátek má Blanka

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Jsi na Refresher newsNa zpravodajském webu, kde najdeš zprávy moderní generace. Pokud si chceš přečíst lifestylový obsah, klikni sem.
News

Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce

Společnost John Lewis se tentokrát věnovala mladým lidem v pěstounské péči.

Tereza Šnajdrová
10. 11. 2022 20:29 Čas čtení: 0:54
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce
Zdroj: John Lewis/propagační materiál
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.
News
0
Tereza Šnajdrová
10. 11. 2022 20:29
Čas čtení: 0:54

Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce

Společnost John Lewis se tentokrát věnovala mladým lidem v pěstounské péči.

Tereza Šnajdrová
10. listopad 2022, 20:29
Čas čtení: 0:54
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce
Zdroj: John Lewis/propagační materiál

Společnost John Lewis zveřejnila dlouho očekávanou vánoční reklamu, ve které oslavuje rodinu a pěstounskou péči. Odložila umělý sníh, celebrity, roztomilá zvířátka a vsadila na lidský příběh, který tě zahřeje u srdce. Zároveň se vrací k základům a zvyšuje povědomí o mladých lidech v pěstounské péči, píše The Guardian.

Vánoční reklamy společnosti John Lewis zahajují vánoční období už více než 10 let. Příběh té letošní je zaměřen na muže ve středním věku, který se snaží naučit, jak ovládat skateboard. Ačkoli některým může být pro smích, nevzdává se a i přes odřená kolena a pochroumané zápěstí dělá, co je v jeho silách, aby dřevěné prkno ovládl.

 

Důvod je jednoduchý. Připravuje se na příchod pěstounské dcery Ellie, jejíž vášní je skateboarding, a on ji chce potěšit tím, že s ní bude toto hobby sdílet. 

 

Reklama stála zhruba 7 milionů liber (tedy 195 milionů korun) a je stylem velmi odlišná od těch v předchozích letech. „Má přimět k zastavení a zamyšlení se, jak můžeme pomoci i my,“ řekla Clair Pointon ze společnosti John Lewis. 

 

Společnost se zaměřila na pěstounskou péči a charitu. „Mohli jsme se zaměřit na vánoční kouzlo a zábavu, ale letos nám to vzhledem ke všemu, co se děje, nepřipadalo vhodné. Přišlo nám správné využít platformu, kterou máme, abychom poselství o pěstounech předali dál. Chtěli jsme se zasmát, ale jiným způsobem, než to děláme běžně,“ dodala senior manažerka společnosti Holly Kicul. 

 

 

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: theguardian.com, youtube.comNáhledový obrázek: John Lewis/propagační materiál
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu news
více článků
Další news
před 3 hodinami
Google v Česku přestane ukazovat náhledy článků. Podle novely autorského zákona by musel platit online médiím.
včera v 21:08
Za nedovařené těstoviny chce 5 milionů dolarů. Američanka žaluje výrobce mac and cheese.
více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.