Prodejna elektrokol GIVE.cz přichází se zajímavou nabídkou pro své zákazníky.
V dnešní době, kdy jsou elektrokola poměrně zavedeným produktem leckteré domácnosti, se může zdát, že neexistuje způsob, jak službu poskytovanou jeho uživateli ještě vylepšit. Specializovaná prodejna elektrokol GIVE.cz z pražských Vysočan však přichází s nevídanou nabídkou, která od základu mění pravidla hry. První tisícovce zákazníků, kteří si pořídí nové elektrokolo od začátku dubna tohoto roku, totiž jako první prodejce v Evropě poskytne doživotní servis na toto elektrokolo, a to zcela zdarma.
Myšlenka prodejce elektrokol GIVE.cz je prostá. Investice do vlastních zákazníků se totiž má vyplatit všem zúčastněným. Na jedné straně zákazník obdrží prvotřídní servisní práci, která dbá nejen na technický stav samotného elektrokola, ale i na s ním spojenou bezpečnost daného cyklisty. O finanční úspoře v řádech až pětimístných cifer nemluvě. A v čem spočívá výhoda pro samotného prodejce? Především v úspoře času a překvapivě i práce. Výkonný ředitel společnosti Miroslav Menšík to vysvětluje následovně:
„Aktuálně servisujeme každý rok tisíce elektrokol. Z toho je poměrně značná část těch, které k nám dorazí až pár let po prodeji a vyžadují mnohem náročnější servis než pravidelně servisované elektrokolo. To nám samozřejmě komplikuje celý provoz našeho servisu a zbytečně zatěžuje naše servisní techniky.“
Čiň elektrokolu dobře, spolehlivostí se ti odmění
Pravidelný servis elektrokola je přitom z hlediska péče o elektrokolo naprosto zásadní. Řada lidí jej přitom neřeší, často až do chvíle, kdy je kolo zanedbáváním servisu poškozeno. Taková situace pak zcela nevyhnutelně vede k nemalým nákladům za náhradní díly. Nabídka doživotního servisu ze strany GIVE.cz se pak snaží takovýmto situacím předcházet.
„I pro nás je velice nepříjemné sdělovat zákazníkovi nepříjemnou pravdu, že má zaplatit za zanedbávaný servis násobně více, než by platil, kdyby chodil na servis pravidelně. U elektrokola, které několik let nevidělo servis, je třeba často vyměnit nejen řetěz, ale třeba i kazetu a další komponenty,“ dodává Menšík.
Pravidelná péče = dobře fungující elektrokolo
To ostatně potvrzují i samotní výrobci elektrokol, kteří deklarují, že specializovaný servis by mělo podstoupit každé elektrokolo alespoň jednou ročně. Právě tuto službu pak společnost GIVE.cz ke každému nově prodanému kolu nabízí zcela zdarma. A co takový řádný každoroční servis obsahuje?
„V rámci doživotního servisu zdarma provedeme tzv. každoroční servis, který obsahuje řadu úkonů, od samotné kontroly celého elektrokola, tedy včetně baterie a pohonu, po promazání ložisek, vycentrování kol a řady dalších úkonů. Elektrokolo tak prakticky připravíme zákazníkovi na další sezónu, a to zcela zdarma, zákazník tak platí pouze za spotřebovaný servisní materiál,“ poznamenává výkonný ředitel společnosti GIVE.cz.
Celý tento vpravdě unikátní krok má vést kromě jiného k podstatnému zvýšení bezpečnosti na českých silnicích a cyklostezkách. O tom, zda se tyto ambiciózní cíle podaří naplnit, rozhodne až čas. Nicméně už nyní lze s klidným svědomím prohlásit, že prodejce z pražských Vysočan přináší do světa zcela revoluční myšlenku, která svět elektrokol obrátí vzhůru nohama.