Nejsledovanějším pořadem na první svátek vánoční byla nová slovensko-česká pohádka Tři zlaté dukáty. Sledovaly ji více než dva miliony diváků.
Podobně jako se na Štědrý den dařilo v televizi nové vánoční pohádce Klíč svatého Petra od režiséra Karla Janáka slavila podle webu MediaGuru úspěch u diváků (tedy alespoň z hlediska sledovanosti) na Boží hod také nová, tentokrát slovensko-česká pohádka Tři zlaté dukáty.
Ta v přímé konkurenci porazila tituly Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (465 tisíc) a Řachanda (409 tisíc) od konkurenčních stanic. Přestože však Česká televize ovládla žebříčky sledovanosti ve dvou nejdůležitějších dnech v roce po sobě, reakce na obě pohádky jsou přinejlepším smíšené.
Na ČSFD.cz mají Tři zlaté dukáty v době psaní hodnocení 55 procent (tedy jen o procento víc než Klíč svatého Petra) a v komentářích se mísí velké zklamání s mírnou chválou. „Krásná slovenská příroda nezachrání plytký děj, v němž chybí pořádný úkol postavený před hlavního hrdinu a nějaká konfrontace,“ napsal uživatel flanker.27. To uživatel Arbiter zvolil daleko strožejší dvouhvězdičkové hodnocení se slovy: „Lobotomie a bicáky.“
Na instagramu České televize pak diváci kritizovali rozhodnutí předabovat slovenskou pohádku do češtiny. Nutno však dodat, že v celkovém hodnocení zážitku byli uživatelé sociálních sítí o poznání méně kritičtí, většina novinku zhodnotila tak, že se jednalo o „krásnou pohádku se sympatickými hrdiny“.