Pozor – článek obsahuje spoilery o prvním dílu čtvrté série! Všichni mluví o Emily, ale pojďme se zaměřit na Mindy. Ta se v nové sérii rozhodne vydělat si na Eurovizi přeprodejem oblečení. Dalo by se to i ve skutečné Paříži?
Tuhle otázku si položili i v Teen Vogue. A máme dobré zprávy – prý ano. Tedy v případě, že stejně jako Mindy máte přítele, který pochází z mocné a bohaté rodiny.
Nicův otec totiž vlastní módní konglomerát JVMA. A tak když Mindy dostane šaty jako od Chanela, rozhodne se tenhle dárek pochopit jako obchodní příležitost. Šaty donese do obchodu s názvem Vestiaire Collective, který se specializuje na přeprodej luxusního oblečení. Na účtě jí téměř okamžitě přistanou tři tisíce eur, které plánuje použít právě na svou cestu na Eurovizi.
Skutečně existuje aplikace s názvem Vestiaire Collective North American, jejíž šéfku Saminu Virk oslovili ze zmíněného serveru. Ta vysvětlila, jak byste si v reálu prodejem značkového sáčka vydělali.
„Přestože k nám nikdo nechodí a neodevzdává své věci, funguje to tak, že když prodáte nějakou věc, pošle se nám sem a my ověříme pravost luxusních předmětů. Takže to byl také způsob, jak tak trochu sdělit, že máme odborné ověřování,“ uvedla Virk. To znamená, že tak rychle jako Mindy byste věci asi neprodali a hlavně je nikam nenosili napřímo.
„Když si lidé uloží vyhledávání nějakého předmětu a objeví se ten váš, můžete ho reálně prodat a všechny ty peníze rychle shrábnout do kapsy. Mohlo by se stát, že vám upozornění přijde hned. Někomu se vaše položka líbila, někdo se ptá na cenu a někdo si vaši položku potenciálně hned koupil,“ přemýšlí nad tím, jak by se mohlo v reálu stát, že vyděláte hned.
No, i tak vidíme v příběhu určité mezery. Pořádná reprezentace na Eurovizi prý vyjde až na sto tisíc euro, takže by se Mindy musela opravdu hodně snažit. Na druhou stranu, tyto náklady většinou zaplatí reprezentovaná země, takže by dost možná nic prodávat nemusela.