Columbia spouští v Evropě novou kampaň: outdoor s humorem a pořádnou dávkou odvahy.
Columbia Sportswear dnes startuje v Evropě novou éru. Téměř devadesátiletá značka, která patří mezi největší hráče ve světě outdooru, přichází s kampaní „Engineered for Whatever“ (Navrženo pro cokoli). Vrací se tak k ostrému humoru a extrémnímu testování vybavení, díky nimž si v 80. a 90. letech získala pověst nekonvenční značky.
Příroda ve vší její surovosti
Na nové komunikační platformě pracovala Columbia s londýnskou agenturou adam&eveDDB a je jasné, že půjde o show. Spoty a vizuály ukážou, že vybavení Columbia vydrží všechno – od výmolů a lavin až po setkání se supy. Nečekej žádná uhlazená klišé o dokonalých horách a sluníčku, ale realitu přírody se vším, co k ní patří – i s pořádnou dávkou černého humoru.
„Outdoorová reklama často ukazuje přírodu jako perfektní pohlednici. Jenže my víme, že realita je jinde – nepředvídatelná a občas pěkně drsná. A přesně tam naše vybavení obstojí,“ říká Matt Sutton, marketingový šéf Columbie.
Už první spot jde na hranu. Lidi v něm semelou laviny, mizí v dírách v zemi nebo bojují s divokými ptáky. Nechybí ani cameo horolezce Arona Ralstona, který přežil nehodu v Canyonlands a přišel o ruku. Jeho příběh znají fanoušci z oscarového filmu 127 hodin.
Ironickou atmosféru dokresluje soundtrack, který tvoří thrashmetalový cover klasiky Blue Skies od Irvinga Berlina, kterou kdysi zpívali Ella Fitzgerald nebo Frank Sinatra. Tady ale dostává syrový, sarkastický kabát.
Columbia přitom zůstává věrná své DNA – technologiím, které zvládnou extrémy: Omni-Heat™, Omni-Max™, Omni-Shade™ nebo Omni-Freeze™. Jen se k tomu vrací hravost a odvaha odlišit se.
Podzimní start kampaně přinese sérii videí, vizuálů i instalací, které postaví produkty Columbia do těch nejšílenějších situací. Čekej krokodýly, sněhové koule, a dokonce i Smrtku. Kampaň poběží v online prostředí, na sociálních sítích, venkovních plochách i v obchodech.