Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 28. 9. 2020 svátek má Václav, Václava

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta
1
Martin Mičuda
15. červenec 2017, 22:43
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Hyundai postavil svůj první pekelný hot-hatch. Má dvoulitr, 275 koní a povedený design

Korejský hatchback nevypadá opticky, ale ani papírově vůbec špatně.

Martin Mičuda
15. červenec 2017, 22:43
Hyundai postavil svůj první pekelný hot-hatch. Má dvoulitr, 275 koní a povedený design
Zdroj: autoevolution.com
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Hyundai naplnil sliby a po několika upoutávkách představil svůj vůbec první hot-hatch. Pochopitelně, řeč je o zástupci nižší střední třídy, a tedy novém i30 N. Korejský pekelný hatchback tak vstupuje do nemilosrdných vod, kde s dodatkem N odkazuje na vývojové centrum značky Namyang a zároveň i okruh Nürburgring, kde byla novinka ve velkém testována. Jak uvádí samotná automobilka, model i30 N je údajně vyvíjen nově úplně od podlahy, což se má odrazit nejen na podvozku, ale i řízení a v konečném důsledku, velké věci se odehrály i pod kapotou. Podle předpokladů se do motorového prostoru nastěhoval 2litrový čtyřválec, přičemž na výběr budou hned dvě výkonnostní verze. Standardem bude výkon 184 kW / 250 koní a 353 N.m, v nabídce však bude i provedení Performance s výkonem 202 kW / 275 koní. V obou případech bude maximální rychlost na úrovni 250 km/h, zatímco akcelerace z 0-100 km/h potrvá modelu 6,4, respektive 6,1 sekundy.
 
O zpřevodování se stará výhradně 6stupňová manuální převodovka, zákulisní informace ale hovoří také o dvouspojkové převodovce, která by měla přijít později. Samozřejmě, poháněná jsou výhradně přední kola, přičemž v případě verze Performance dostanete nejen větší brzdy, 19" disky obuté do Pirelli P-Zero pneumatik, ale i elektronický samosvorný diferenciál. Hyundai následně informuje i o vyladěném výfukovém systému, jehož součástí bude klapka, těšit se tak máme na pronikavý zvuk. Exteriér zdobí mohutnější blatníky, součástí bodykitu je několik aerodynamických prvků, no a celkový design dotvářejí i efektní červené detaily. Co myslíte vy? Rozvíří Korejci vodu mezi hot-hatchi?

 

Zobrazit galerii 15 galeria
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
43
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.