Do boje o českého zákazníka na internetu se pouští další diskontní gigant, a to Lidl.
Doba se mění, snažíme se stále více šetřit čas a v tom nám velmi prakticky vypomáhá internet, díky kterému už ani nemusíme chodit na zdlouhavé nákupy. Obchodní řetězce si toho všímají, ne vždy ale zareagují ve prospěch moderního zákazníka. Po Tescu, které má svůj e-shop už od roku 2012, nyní ohlásil své záměry s internetovým prodejem i obchodní řetězec Lidl.
„Můžeme potvrdit, že start plánujeme ještě v průběhu tohoto roku. Přesný termín v předstihu upřesníme a zveřejníme,“ prozradila mluvčí Lidlu Zuzana Holá.
Tato služba má být do konce roku dostupná na celém území České republiky a v nabídce by měl být všechen sortiment spotřebního zboží, na který lze natrefit v kamenných prodejnách – a tak jako v Německu – bez čerstvých potravin.
Uvidíme, jestli tento trend brzy v Česku napodobí i ostatní řetězce, jako je Globus (který loni spustil pouze online vinotéku), Kaufland, Albert či Penny Market. Vývoj tohoto segmentu budeme nadále sledovat.