Majk Spirit a energetický nápoj Tiger. To je spolupráce, která přinesla úspěch. Jak vypadá její pokračování?
Majk Spirit, který své alter ego přejal ze svého původního jména, Michal Dušička, se stal ambasadorem energetického nápoje Tiger už před rokem. Spolupráce se připravovala několik měsíců a vyvrcholila, když společnost uvedla na trh limitovanou edici plechovky s jeho portrétem. Nahlédli jsme na to, jak vypadá její pokračování.
Kampaň provázely venkovní vizuály, online video, které se nakonec objevilo i v televizích, rádio spoty a komunikace na sociálních sítích. Značce Tiger se výběr populárního ambasadora vyplatil a oslovil její cílovou skupinu. Kampaň měla výborné ohlasy, což se v konečném důsledku odrazilo i na číslech prodeje a podílu na trhu v segmentu energetických nápojů.
„Spolupráce s Majkem je pro značku Tiger obrovským přínosem. Limitovaná edice z minulého roku se vyprodala už po pár měsících. Tento rok jsme vsadili na redesign této jedinečné plechovky, která je dostupná od dubna téměř ve všech obchodech,“ říká brand manažerka značky Tiger Lenka Rusnáková.
„Po velmi úspěšné kampani z minulého roku jsme se rozhodli posunout tu letošní ještě o kousek dál. Společně s Laurinc Studio jsme připravili klíčový vizuál, který bude trochu jiný a určitě v ulicích vynikne. Jsem přesvědčena, že k tomu, aby pro značku zafungoval dobrý billboard, není nutné vyobrazit pouze obrovský produkt a k němu portrét ambasadora. Právě naopak. Vizuální hra, kterou kreativci z Laurinc Studio vymysleli, působí velmi poutavě,“ doplňuje.
Zuzana Laurinc stála u zrodu ideje letošní kampaně: „Při vytváření nosné myšlenky jsme se rozhodli jít přímo po podstatě značky. Vsadili jsme na divokost a nespoutanost tygra jako zvířete v džungli. Použili jsme ji jako metaforu na rychlý městský život a zároveň propojili na dravost Majka Spirita.“
Vizuál pracuje s optickou iluzí, v níž je pozadí, rekvizity, i Majkovo oblečení identické. „Od začátku jsme chtěli udělat něco odvážného, co reflektuje životní postoj a nespoutanost mladých. Divák na první pohled uvidí jen stylizovanou tygří srst a až po chvíli spatří, že v ní je Majk Spirit,“ říká fotograf hlavního vizuálu Daniel Laurinc.
„Na designu klíčového vizuálu jsme ideově, ale i manuálně spolupracovali s grafickým designérem Lukášem Karáskem. Společně jsme měli od začátku jasnou vizi nedělat nic ve 3D. Vše jsme chtěli mít reálné. Vyráběli a malovali jsme scénu, nábytek, i kostým pro Majka. Vše spolu muselo ladit a ve finále vytvořit dokonalý celek,“ dodává Daniel. Outdoorovou kampaň již můžeš vidět v ulicích Česka i Slovenska. Její součástí budou rádio spoty, online video a aktivní komunikace na sociálních sítích. Pro více informací mrkni na http://tigerenergydrink.cz/.