Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 7. 12. 2019 svátek má Ambrož, Benjamín

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Ve spolupráci

Tiger

Co je ve spolupráci?

Jedná se o obsah, který chtěl REFRESHER vytvořit, ale vznikl i díky spolupráci s inzerentem. Inzerent do obsahu nezasahoval vůbec, maximálně poskytl informace, fakta a návrhy na úpravu.

Zajímavosti - Věci
3
Antonín Havlík
2. květen 2018, 9:46

Džungle patří těm, kteří v sobě mají tygra, říká Majk Spirit. Jak probíhá spolupráce s Tigerem?

Majk Spirit a energetický nápoj Tiger. To je spolupráce, která přinesla úspěch. Jak vypadá její pokračování?

Antonín Havlík
2. květen 2018, 9:46
Džungle patří těm, kteří v sobě mají tygra, říká Majk Spirit. Jak probíhá spolupráce s Tigerem?
Zdroj: Obsah vznikol v spolupráci s energetickým nápojom Tiger
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Ve spolupráci

Tiger

Více info

Majk Spirit, který své alter ego přejal ze svého původního jména, Michal Dušička, se stal ambasadorem energetického nápoje Tiger už před rokem. Spolupráce se připravovala několik měsíců a vyvrcholila, když společnost uvedla na trh limitovanou edici plechovky s jeho portrétem. Nahlédli jsme na to, jak vypadá její pokračování.

 

Kampaň provázely venkovní vizuály, online video, které se nakonec objevilo i v televizích, rádio spoty a komunikace na sociálních sítích. Značce Tiger se výběr populárního ambasadora vyplatil a oslovil její cílovou skupinu. Kampaň měla výborné ohlasy, což se v konečném důsledku odrazilo i na číslech prodeje a podílu na trhu v segmentu energetických nápojů.

 

 

„Spolupráce s Majkem je pro značku Tiger obrovským přínosem. Limitovaná edice z minulého roku se vyprodala už po pár měsících. Tento rok jsme vsadili na redesign této jedinečné plechovky, která je dostupná od dubna téměř ve všech obchodech,“ říká brand manažerka značky Tiger Lenka Rusnáková.

 

„Po velmi úspěšné kampani z minulého roku jsme se rozhodli posunout tu letošní ještě o kousek dál. Společně s Laurinc Studio jsme připravili klíčový vizuál, který bude trochu jiný a určitě v ulicích vynikne. Jsem přesvědčena, že k tomu, aby pro značku zafungoval dobrý billboard, není nutné vyobrazit pouze obrovský produkt a k němu portrét ambasadora. Právě naopak. Vizuální hra, kterou kreativci z Laurinc Studio vymysleli, působí velmi poutavě,“ doplňuje.

 

 

Zuzana Laurinc stála u zrodu ideje letošní kampaně: „Při vytváření nosné myšlenky jsme se rozhodli jít přímo po podstatě značky. Vsadili jsme na divokost a nespoutanost tygra jako zvířete v džungli. Použili jsme ji jako metaforu na rychlý městský život a zároveň propojili na dravost Majka Spirita.“

 

 

Vizuál pracuje s optickou iluzí, v níž je pozadí, rekvizity, i Majkovo oblečení identické. „Od začátku jsme chtěli udělat něco odvážného, co reflektuje životní postoj a nespoutanost mladých. Divák na první pohled uvidí jen stylizovanou tygří srst a až po chvíli spatří, že v ní je Majk Spirit,“ říká fotograf hlavního vizuálu Daniel Laurinc.

 

„Na designu klíčového vizuálu jsme ideově, ale i manuálně spolupracovali s grafickým designérem Lukášem Karáskem. Společně jsme měli od začátku jasnou vizi nedělat nic ve 3D. Vše jsme chtěli mít reálné. Vyráběli a malovali jsme scénu, nábytek, i kostým pro Majka. Vše spolu muselo ladit a ve finále vytvořit dokonalý celek,“ dodává Daniel. Outdoorovou kampaň již můžeš vidět v ulicích Česka i Slovenska. Její součástí budou rádio spoty, online video a aktivní komunikace na sociálních sítích. Pro více informací mrkni na http://tigerenergydrink.cz/.

 

Zjistili jsme, jaká jsou tajemství úspěchu Majka Spirita. V čem tkví jeho nespoutanost?

Ohodnoť článek
23
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.