Nový obchod firmy Apple přivítal první návštěvníky v Miláně.
Společnost Apple se proslavila svým minimalistickým designem. Poslední čtyři roky při navrhování vzhledu svých nových obchodů spolupracuje mimo jiné s projektantem Stefanem Behlingem z ateliéru Forster + Partners.
Teprve nedávno přitom přivítala první návštěvníky ve svém novém obchodě přímo v historickém srdci Milána.
Ten zaujme hned na první pohled, jelikož Apple do designu nové prodejny nechal šikovně zakomponovat i fontánu. Ta obstřikuje skleněný prostor, přes který mohou zákazníci vstoupit přímo do interiéru obchodu.
Prodejna nepatří mezi ty největší, protože Apple tentokrát sází na vkusný návrh, který by mohl doplňovat samotné náměstí Piazza del Liberty.
Před stavbou obchodu tam nebyla fontána, což znamená, že kalifornská společnost vlastně spojila příjemné s užitečným. Nejenže si postavila na lukrativním místě prodejnu, ale ještě i splnila italské požadavky, protože Italové mají na svých náměstích fontány v oblibě.
Nový Apple Store se nachází nedaleko od nejznámější milánské katedrály, milánského dómu, který je pátou největší katedrálou na celém světě.
Na předělané Apple Piazza Liberty ústí i exkluzivní nákupní galerie Vittorio Emanuelle II. Letenky do Milána přitom nepatří mezi ty nejdražší, takže pokud bys chtěl Milán i s Apple obchodem vidět živě, svůj sen si můžeš splnit.