Logo se zřejmě objeví i na dresech úspěšného německého fotbalového týmu.
Německá Bundesliga se už intenzivně chystá na restart. První zápasy po vynucené přestávce kvůli pandemii nového koronaviru budou hrát již tento víkend, ačkoliv samozřejmě zcela bez diváků.
Aktuální lídr tabulky Bayern Mnichov v této souvislosti oznámil i uzavření partnerství s rychle rostoucí sociální sítí TikTok. Servet Hitc.com připomíná, že krátká videa na TikToku již sleduje přes 800 milionů uživatel a samotný oficiální účet FC Bayern odebírá 1,6 milionu lidí.
@fcbayern Three years ago today! ⏪ What. A. Comeback. ⚽ ##throwback ##OTD ##FCBayern ##MiaSanMia ##epic ##Robben
♬ Epic Music - StudioKolomna
Spojení s mateřskou firmou Douyin, která TikTok provozuje, se však nesetkalo s pochopením u všech fanoušků klubu. TikTok, plný krátkých klipů doplněných hudbou, je totiž známý svou poměrně mladou uživatelskou základnou.
Mnoho lidí si prostě myslí, že TikTok je jenom pro děti.
— Mat (@MatijsBY) May 14, 2020
Klub se ale chce takto více zviditelnit v Číně, mateřské zemi TikToku. Následoval by tak například Arsenal a jiné velké evropské kluby, které již v Asii otevřely i své obchody s oficiálními dresy a jiným merchandisingem.
Tiktok is now official sponsor of Bayern Munich. pic.twitter.com/lIKKL5caBT
— The Football Arena (@FootballlArena) May 15, 2020
#bayern #tiktok pic.twitter.com/BBuPr6PeBG
— Mihir (@mihir_s01) May 14, 2020