Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
15. května 2020 18:51
Čas čtení 0:44
Matej Krajčovič

Bayern Mnichov restartuje Bundesligu s novým sponzorem. Za partnerství s TikTokem se mu fanoušci smějí

SPORT NĚMECKO
Uložit Uložené

Logo se zřejmě objeví i na dresech úspěšného německého fotbalového týmu.

Německá Bundesliga se už intenzivně chystá na restart. První zápasy po vynucené přestávce kvůli pandemii nového koronaviru budou hrát již tento víkend, ačkoliv samozřejmě zcela bez diváků

Aktuální lídr tabulky Bayern Mnichov v této souvislosti oznámil i uzavření partnerství s rychle rostoucí sociální sítí TikTok. Servet Hitc.com připomíná, že krátká videa na TikToku již sleduje přes 800 milionů uživatel a samotný oficiální účet FC Bayern odebírá 1,6 milionu lidí.

@fcbayern

Three years ago today! ⏪ What. A. Comeback. ⚽ ##throwback ##OTD ##FCBayern ##MiaSanMia ##epic ##Robben

♬ Epic Music - StudioKolomna

Doporučeno
Hráči Bayernu a Hoffenheimu jen chodili po hřišti, neměli brankáře a mluvili mezi sebou, důvodem byli fanoušci Hráči Bayernu a Hoffenheimu jen chodili po hřišti, neměli brankáře a mluvili mezi sebou, důvodem byli fanoušci 1. března 2020 12:18

Spojení s mateřskou firmou Douyin, která TikTok provozuje, se však nesetkalo s pochopením u všech fanoušků klubu. TikTok, plný krátkých klipů doplněných hudbou, je totiž známý svou poměrně mladou uživatelskou základnou.

Mnoho lidí si prostě myslí, že TikTok je jenom pro děti.

Klub se ale chce takto více zviditelnit v Číně, mateřské zemi TikToku. Následoval by tak například Arsenal a jiné velké evropské kluby, které již v Asii otevřely i své obchody s oficiálními dresy a jiným merchandisingem.

Domů
Sdílet
Diskuse