
BMW překvapuje. Na trh přináší sportovní verzi 128ti s předním pohonem a 265 koňmi
Kromě sportovní verze M135 xDrive BMW překvapivě nabídne i sportovní přednokolku.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

BMW překvapuje. Na trh přináší sportovní verzi 128ti s předním pohonem a 265 koňmi
Kromě sportovní verze M135 xDrive BMW překvapivě nabídne i sportovní přednokolku.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

S příchodem nové generace řady 1 BMW prokopali koncepci pohonu – dosavadní primárně zadní pohon (a volitelný xDrive) nahradili výhradně předním pohonem s možností volby pohonu všech čtyř kol. To pochopitelně pobouřilo zejména puristy, protože kromě absence šestiválců ztratila jednotka i pověstný fun fuctor související s pohonem výhradně zadní nápravy.
Aktuálně se dozvídáme, že se BMW chystá zaútočit v segmentu kompaktních hot-hatchů s předním pohonem. Automobilka totiž testuje zcela novou variantu 128ti (Turismo Internazionale), která se zařadí pod vrcholné M135 xDrive. Jak naznačuje samotný název, nepůjde o verzi s pohonem všech kol, právě naopak, bude to ostře střižený hatchback s pohonem předních kol.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1897 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM

Bude mít nově vyvinutý dvoulitrový benzínový motor. Čtyřválec s technologií BMW TwinPower Turbo pod kapotou 128ti dodá výkon 195 kW / 265 koní. Akcelerace z 0 na 100 km/h potrvá 6,1 sekundy. Varianta 128ti je však mnohem víc než jen nová verze řady 1. Kromě několika odlišných designových prvků exteriéru a interiéru se novinka vyznačuje tím, že dostane jinak nastavené odpružení a řízení.
Nový model BMW 128ti se bude standardně dodávat s osmistupňovou sportovní automatickou převodovkou Steptronic a se samosvorným diferenciálem Torsen, který zlepšuje trakci přední nápravy. Součástí výbavy bude také specificky nastavený podvozek M Sport včetně snížené světlé výšky o 10 mm. O zlepšení ovladatelnosti se postará i speciálně upravený systém BMW Performance Control. Úpravami ve prospěch přesnějších reakcí a lepší zpětné vazby prošlo i řízení.

128ti bude přibližně o 80 kg lehčí než model BMW 135i xDrive s pohonem všech kol. Více se dozvíme už za pár týdnů, kdy zcela novou verzi ukáží světu. Do té doby ještě BMW testuje sportovní model na Nürburgringu, což předznamenává, že technici nechtějí nechat nic náhodě.
Zobrazit galerii 9

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

