Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
🎫 Vyhraj lístky na festivaly: Grape, Sziget, Pohoda, Lovestream a další letní festivaly
Barbora Volfová
31. srpna 2022 11:27
Čas čtení 0:43

Škoda Auto představila nové logo i koncept. Změnila se podoba okřídleného šípu i nápis

Kategorie:
News
Uložit Uložené
Škoda Auto představila nové logo i koncept. Změnila se podoba okřídleného šípu i nápis
Zdroj: Škoda Auto/propagační materiál/volně k užití

Na autech se bude objevovat už jen nápis bez šípu. Škoda plánuje do roku 2026 uvést tři čistě elektrické automobily.

Mladoboleslavská značka Škoda Auto představila na úterní akci Explore More nové minimalistické logo, které je součástí nové éry značky se zacílením na elektromobilitu a digitalizaci. S novou identitou se chce Škoda přizpůsobit elektrické budoucnosti a zaujmout jasnou pozici mezi konkurenty. Automobilka kromě toho ukázala svou novou studii VISION 7S. Informuje o tom Škoda Auto v tiskové zprávě.

„Prostřednictvím studie VISION 7S nabízíme konkrétní pohled na zcela nový model ŠKODA, kterým rozšíříme produktové portfolio a naši zákaznickou základnu. Výrazně tak zrychlujeme naši elektrickou ofenzívu. Ještě intenzivněji se tak připravujeme na desetiletí transformace.

V příštích pěti letech investujeme celkem 5,6 miliardy eur do elektromobility a dalších 700 milionů eur do digitalizace, a tím i do budoucí životaschopnosti společnosti ŠKODA AUTO a pracovních míst,“ uvedl Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO. Podle Zellmera Škoda Auto do roku 2026 uvede na trh tři nové čistě elektrické modely a další budou následovat.

škoda autoškoda autoškoda autoŠkoda
Zobrazit galerii
(5)

Nový znak Škoda je stěžejním prvkem nové identity a designu. Návrháři vyvinuli nové logo bez plastické 3D grafiky a spojili jej s novou barevnou identitou značky. Automobilka tak reaguje na posun k ještě větší digitalizaci komunikace.

Domů
Sdílet
Diskuse