Zažij superhrdinskou misi a poznej Avengers kampus v pařížském Disneyland® Paris.
Svět Marvel hrdinů opět ožívá. Tentokrát díky značce Coca-Cola a její limitované edici, kterou přichystala k příležitosti stého výročí Disney. Superhrdinové čekají nejen na obalech plechovek a lahví, ale také ve skutečném světě kouzel, kam se můžeš podívat i ty. Součástí kampaně je totiž soutěž, jejíž hlavní výhrou je zájezd do Disneyland® Paris.
Stačí koupit nápoj Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite či Fuze Tea a zapojit se do soutěže o epické ceny v Coca-Cola aplikaci. Nepropásni šanci spatřit na vlastní oči Iron Mana, Kapitána Ameriku, Black Widow, a hlavně velkolepý Avengers kampus, který je součástí Disneyland® Paris.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Vyhraj cestu do Disneyland® Paris nebo domácí kino
Avengers kampus je příležitostí setkat se se všemi ikonickými hrdiny. Nejmodernější technologie tě přenesou přímo do víru nebezpečné mise, kde budeš zachraňovat svět před intergalaktickou hrozbou. Užiješ si VIP vstup na nové atrakce a představení, speciální setkání se superhrdiny a tematické filmové pohoštění. Nezapomenutelný zážitek je připravený hned pro čtyři šťastlivce a jejich rodiny.
V soutěži jsou přichystané i další ceny pro filmové nadšence. Mezi výhrami najdeš třeba domácí kino Samsung, projektor nebo popkornovač, díky kterému nezůstane žádný filmový zážitek bez správného občerstvení. To vše můžeš vyhrát jen tím, že naskenuješ QR kód z obalu lahví či plechovek do aplikace Coca-Cola a zadáš pin zpod víčka.
Sběratelská edice plechovek Coca-Cola
Na hrdinskou vlnu se můžeš naladit už teď díky speciální edici plechovek, kterou zdobí 6 superhrdinských znaků. „Věříme, že unikátní partnerství mezi značkou Coca-Cola a Disney potěší všechny naše zákazníky, stejně jako potěšilo nás. V Coke aplikaci spouštíme jednu z největších soutěží a do Disneyland® Paris pojedou spolu s vítězi také známé tváře,“ doplňuje Mária Drotárová, brand manažerka společnosti Coca-Cola pro Českou republiku a Slovensko.
Své nadšení vyjádřil i známý slovenský influencer Expl0!ted, který se celé kampaně také zúčastní. „Když mě Coca-Cola oslovila s tím, že bych měl být součástí kampaně Coke & Marvel a dostat tak příležitost navštívit Disneyland® Paris, byl jsem nadšený. Kombinace superhrdinů, supernápojů a skvělého výletu mě nadchla. Věřím, že stejnou radost budou mít i všichni filmoví nadšenci, protože i oni mají díky soutěži Coca-Cola možnost se do Disneyland® Paris podívat,“ říká.