Vychutnej si fotografie a videozáznam z nejlepší přehlídky londýnského týdne módy.
Londýnský týden módy je za námi. Kromě přehlídky debutové kolekce Daniela Leeho pro Burberry patřila mezi nejsledovanější události show v podání značky Moncler.
Vedení společnosti Moncler představilo novou vizi v rámci divize Genius prostřednictvím velkolepé živé akce s názvem „The Art of Genius“.
V prostorách výstavního centra Olympia London jsme viděli desítky futuristických designů péřových vrchních vrstev, umělecké návrhy od Ricka Owense či Mercedes třídy G s lesklým reflexním povrchem, obrovskými pneumatikami i zipem přes střechu.
Kreativní i marketingový tým Moncler Genius vsadil na řadu partnerství se světovými značkami a osobnostmi, díky čemuž značka posunula hranice v propojování módy s uměním, designem, zábavou, hudbou, sportem či kulturou. Rozsáhlý line-up obsahoval jména, jako jsou Alicia Keys, Pharrell Williams, Mercedes-Benz AG, Palm Angels, Adidas Originals, Fragment Design nebo Rick Owens.
Každý přinesl odlišný vizuální i umělecký koncept a výsledkem jsou originální modely, jejichž funkčnost je ve více případech diskutabilní, ale to nebyl ani hlavní záměr.
Hlavním motivem „The Art of Exploration“ v podání značky Adidas Originals bylo vykročení do neznáma. Vzhled jednotlivých návrhů vychází z městských ulic i z ostrých štítů hor – z přirozeného prostředí značky Moncler. Během show byly na molu náznaky ledové mlhy, zvukové efekty i lešení, které prezentuje společnou kolekci „City to Summit“.
„Když jsme v roce 2018 spustili projekt Moncler Genius, naší hlavní ambicí bylo vytvářet a dělit se o novou energii se stále novými komunitami a zároveň překračovat konvence módního sektoru a spolupracovat s výjimečnými talenty, abychom vytvořili něco zcela nového a neočekávaného,“ uvedl v prohlášení generální ředitel společnosti Moncler Remo Ruffini.
Při pohledu na poslední dílo musíš uznat, že stanovené cíle naplnili na jedničku s hvězdičkou.
Možná nejvýraznějším momentem přehlídky bylo představení automobilky Mercedes-Benz AG s přívlastkem „The Art of Imagination“. Po vystoupení tanečníků v komoře s nízkou gravitací a mrazivých vizuálech na průhledných LED obrazovkách jsme v závěru viděli uměleckou interpretaci nového „stroje na objevování“ v podobě díla s názvem PROJECT MONDO G – šlo o klasický terénní vůz třídy G zahalený do péřové bundy Moncler s lesklým reflexním povrchem, obrovskými pneumatikami a zipem přes střechu.
Hosté přehlídky dostali NFT od umělce Antoniho Tudisca – jde o sběratelský předmět a také klíč pro získání brzkého přístupu k letošním dropům značky Moncler Genius.
Najdi si čas a vychutnej si téměř dvouhodinový videozáznam z londýnské přehlídky Moncler Genius. Nebudeš litovat.
Oděvní značka Moncler se sídlem v Miláně patří mezi nejznámější výrobce luxusní sportovní módy s více než sedmdesátiletou historií. Přímý prodej spotřebitelům společnosti Moncler Group v roce 2021 dosáhl téměř 35 miliard korun, přičemž téměř 50% podíl zaznamenal asijský trh, uvádí vedení ve výroční zprávě.