Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Tento článek je sponzorovaný obsah společnosti Kofola.
23. srpna 2023 v 10:00
Čas čtení 1:32
Sponzorovaný obsah

„Pořád si píšou, ale jsou nejvíc sami.“ Gen Z má jiný pohled na lásku než starší generace | Podcast

„Pořád si píšou, ale jsou nejvíc sami.“ Gen Z má jiný pohled na lásku než starší generace | Podcast
Zdroj: LIOTA
PODCASTY LÁSKA LOVE IS ON THE AIR PODCASTY
Uložit Uložené

V novém díle podcastu probírají Nikita a Vítek vztahy napříč generacemi.

ICQ, Bravíčko, šusťáky. Jestli tušíš, co tahle tři slova znamenají a jsi ve věku kolem třiceti let, patříš ke generaci mileniálů (také generace Y). Pokud nevíš, o čem je řeč, máš TikTok a narodil*a ses po roce 1996, jsi zástupce gen Z. Každá z těchto generací má specifické znaky, které se té druhé těžko chápou. Každá z nich má i originální přístup ke vztahům a lásce. A právě tím se zabývá náš moderátorský pár v novém díle LOVE IS ON THE AIR.

Láska u gen Y vs. gen Z

Víš, jak babičky často říkají: „To za našich mladých let nebylo?“ Takovou větu už dnes můžeš slyšet i z úst mileniála, který vidí, jak se mladí lidé seznamují na Tinderu a flirtují spolu přes videa na TikToku. Za jeho teenagerských let se totiž mladí seznamovali hlavně na diskotékách, případně přes první seznamky jako Lide.cz nebo Libimseti.cz. 

Oproti mileniálům, kterým se už od puberty zapalovala lýtka, je gen Z v otázce lásky poněkud zdrženlivější. Až 37 % zástupců této generace si nemyslí, že je možné najít svou spřízněnou duši. Dokonce mají méně sexu.

Čím to je, podrobně rozebírají naši vztahoví odborníci v podcastu. Jednou z pravděpodobných příčin může být fakt, že spolu páry netráví dost času. Podle průzkumu, který letos realizovala Kofola ve spolupráci s agenturou G4insight 1, má většina párů na svou polovičku průměrně méně než 2,5 hodiny denně.

Kofola, láskyplný páteček
Zdroj: Kofola

Oblíbená značka, kterou s láskou spojuje nejen slogan „Když ji miluješ, není co řešit“, se rovnou rozhodla jednat. Přišla s iniciativou Láskyplný páteček, která zaměstnancům umožňuje čerpat den volna. Během něj se mohou věnovat svému partnerovi, partnerce nebo klidně sobě samému, protože sebeláska je neméně důležitá.

Ať už patříš k jakékoliv generaci, na webu www.laskyplnypatecek.cz si můžeš udělat kvíz, který ti odhalí, kolik času ve skutečnosti se svou láskou trávíš. Rovnou dostaneš tipy na společné aktivity, které ti pomohou skóre zlepšit. Současně máš možnost poslat žádost svému zaměstnavateli a navrhnout, aby se Láskyplný páteček konal i u vás ve firmě. Protože zamilovaný zaměstnanec je spokojený zaměstnanec.

udělej si láskyplný páteček

Další tipy a triky nejen na spokojený vztah ti poradí specialisté na vztahy Nikita a Vítek v podcastu LOVE IS ON THE AIR. Nenech si ujít nový díl, v němž se dozvíš vše o mladé generaci, o tom, jak vnímá vztahy, ale třeba i to, jaký přístup má k nechráněnému sexu. 

láskyplný páteček
Zdroj: Kofola
Domů
Sdílet
Diskuse