Hledáš inspiraci na jarní tenisky? Vsaď na ověřenou klasiku.
Jestli něco dokáže udělat z basic kousků stylový outfit, jsou to ikonické tenisky. Značka adidas Originals se postarala o celou řadu takových sneakers, v čele s modely Gazelle, Samba a Handball Spezial. Ve své nejnovější kampani „1000 Back“, která vychází z vlastního kulturního dědictví, vzdává hold komunitám, které tyto boty obouvaly od jejich vzniku a obouvají je s láskou dodnes.
Původně byly tyto sportovní boty vytvořeny tak, aby vyhovovaly nejrůznějšímu zaměření, od tréninku fotbalu až po házenou. Od svého počátku tak ovlivnily místa, kultury i celá hnutí. Všechny tyto modely seženeš na webovkách adidas od 2699 korun. Najdeš je tam v basic bílé a černé, ale i v mnoha barevných variantách.
Kampaň zachycuje příběhy spojené se značkou
V režii a pod kameramanskou taktovkou Vincenta Haycocka se v hlavní roli kampaně představil profesionální skateboardista a člen adidas skate týmu Carlisle Aikens. Jejich společná práce přináší nadčasovou energii i jednotné vizuální propojení. V jednom záběru beze střihu totiž společně sledujeme alegorické tablo tisíců tváří adidas Originals – příběhy různých lidí, komunit, identit a subkultur, které si značku s trojlístkem v logu zamilovaly.
Součástí kampaně je i série fotografií zachycující řadu osobností, které siluety nosí. Každá z nich je ráda kombinuje po svém a píše tak vlastní kapitolu nadčasových ikon. Představení legendárních Samb, Handball Spezial a Gazelle v různých místech a kontextech je hlavní myšlenkou celé kampaně. Jedna bota na tisíc způsobů.
Značka adidas Originals kromě kampaňových fotek a videí oslavuje své klasické siluety a jejich odkaz i pomocí webové platformy, která ukazuje originální obsah vytvořený přímo fanoušky. Modely tak získávají opět nový a aktuální význam. Pod hashtagy #Samba, #Gazelle a #Spezial mohou všichni milovníci adidas siluet sdílet svůj originální look.