Společnost Estée Lauder Companies již více než 30 let sjednocuje společnost v boji proti rakovině prsu.
V roce 1992 se Evelyn H. Lauder stala spoluautorkou symbolu růžové stužky a zahájila globální kampaň za zvýšení povědomí o rakovině prsu. Prolomila tehdejší tabu a zahájila veřejnou diskusi o nemoci, která postihuje miliony žen po celém světě.
Evelynin odkaz žije dál, inspiruje a sjednocuje zaměstnance, zákazníky a partnery Estée Lauder Companies ve společném cíli, kterým je uvést její průkopnickou vizi do života. Mezi její nápady patří nejen růžové osvětlení ikonických budov v hlavních městech s cílem upoutat celosvětovou pozornost na zdraví prsou, ale také četné vzdělávací kampaně o zdraví prsu, které se konají od 80. a 90. let 20. století.
Dodnes je tato kampaň důkazem Evelynina neochvějného odhodlání a vedoucího postavení společnosti Estée Lauder v boji proti rakovině prsu. Nejde jen o největší iniciativu v oblasti společenské odpovědnosti, která kdy byla realizována, ale také o příklad globálního závazku ke zlepšování ženského zdraví.
Společnost Estée Lauder Companies a Nadace skupiny Estée Lauder dosud vynaložily více než 144 milionů dolarů na výzkum, vzdělávání a zdravotní péči, které zachraňují životy – včetně více než 114 milionů dolarů na výzkum rakoviny prsu (BCRF) financovaný nadací. Tato částka pomohla podpořit průlomové objevy, které změnily způsob diagnostiky a léčby této nemoci.
„Bolder Together“ – místní kontext kampaně
Lokálním poselstvím kampaně v Česku je naděje a vzpruha: „Společně statečnější“. Ačkoli ženy vědí, že by měly chodit na kontroly, často to odkládají ze strachu, studu nebo osamělosti. Nová kampaň nám připomíná, že odvaha nemusí být jen v nás – někdy ji stačí najít kolem sebe. Podpora od ostatních žen, rozhovory a společné plány usnadňují překonávání strachu a vedou k lepšímu zdraví. Chce ženy povzbudit, aby tak učinily.
Produkty označené růžovou stužkou – krása, která pomáhá
Kosmetické značky společností Estée Lauder po celém světě hrdě podporují poslání budovat svět bez rakoviny prsu a získávat finanční prostředky pro lokální iniciativy a nadace bojující proti rakovině prsu. Letos značky jako Estée Lauder a Clinique vytvořily produkty se značkou Pink Ribbon, z nichž část výtěžku (20 procent doporučené maloobchodní ceny) bude věnována obecně prospěšné společnosti Onko Unie, která podporuje pacientky s onkologickými diagnózami a metastatickou rakovinou prsu.www.onko-unie.cz
ESTÉE LAUDER Limited Edition Pink Ribbon Advanced Night Repair Serum
Vyzkoušej sérum Advanced Night v limitované edici lahvičky určené na podporu kampaně na zvýšení povědomí o rakovině prsu.
Díky své vícerozměrné patentované technologii urychluje receptura obnovu pokožky a využívá regenerační vlastnosti noci. Sérum proniká hluboko a rychle do pokožky a snižuje různé známky stárnutí pleti způsobené environmentálními stresory spojenými s životem v moderním světě. Účinek? Hladší, bez linek, zářivější a sjednocená pleť. Objev krásu a zdraví své pokožky ještě dnes.
- Doporučená maloobchodní cena: 3 650 korun
ESTÉE LAUDER Kolekce Bouquet of Strength Color Lipstick Collection
Zakryj své rty živou barvou, která je šetrná k pokožce. Složení s bambuckým máslem a vitamínem E rty okamžitě a trvale hydratuje a zvýrazní jejich kontury pomocí rtěnky v doplňkovém odstínu a lesku na rty. Všechny produkty jsou umístěny v krásné pivoňkově růžové mini taštičce. Jedna rtěnka v plné velikosti, jedna luxusní rtěnka cestovní velikosti, jedna tužka na rty a mini taštička
- Doporučená maloobchodní cena: 2 350 korun
CLINIQUE Dramatically Different Moisturizing Lotion+
Vyzkoušej hydratační krém Dramatically Different Moisturizing Lotion+ v limitované edici lahvičky určené na podporu kampaně na zvýšení povědomí o rakovině prsu. Je jedničkou mezi hydratačními přípravky na obličej od Clinique. Hedvábně hydratační krém s čistou ureou a čistým glycerinem se rychle vstřebává a poskytuje osmihodinovou hydrataci. Snadno se nanáší, rychle se vstřebává a pomáhá posilovat kožní bariéru, čímž udržuje pleť déle hydratovanou.
- Doporučená maloobchodní cena: 1 650 korun
Proč je to důležité?
Rakovina prsu zůstává celosvětově nejčastěji diagnostikovaným nádorovým onemocněním u žen. Včasné odhalení nabízí 91procentní šanci na přežití minimálně pro prvních pět let po diagnóze – což je statistika, která ukazuje důležitost prevence.
Tato alarmující statistika jasně ukazuje, jak je iniciativa Estée Lauder důležitá a že zdaleka nekončí. Toto onemocnění zanechává v nás všech nesmazatelnou stopu, i když třeba v každém jinou, a proto je zvyšování povědomí o dlouhodobé prevenci a včasné detekci tak zásadní. Společně toho dokážeme více.
Společnost Estée Lauder Companies věří, že jednota, sesterství, solidarita a kolektivní aktivity jsou nejdůležitější silou žen v Česku. Proto se letošní kampaň netýká jen „Krásné jednoty v boji proti rakovině prsu“, ale také potřeby žen navzájem se podporovat a být „Společně statečnější“. Pak můžeme dosáhnout skutečného pokroku, aby si ženy po celém světě více uvědomovaly zdraví svých prsou a měly možnost vést lepší a zdravější život.