Z německého showroomu v Neckarsulmu vystrkuje růžky opět nádherně nakonfigurované Audi.
Audi Forum Neckarsulm v Německu je již nějaký ten pátek dobře známým showroomem ingolstadtské automobilky, který znají i daleko za jeho branami. Samozřejmě, mohou za to přítomná vozidla se čtyřmi kruhy v masce (kdo by to byl řekl), ale v tomto případě však většinou nejde o ledajaké, všední kousky. Vystavované exempláře totiž zastupují především vrcholné verze jednotlivých modelů, navíc v raritních a zároveň mimořádně zajímavých konfiguracích. Tyto exkluzivity s železnou pravidelností obměňují, a tak jsme stále svědky neutuchající pastvy pro oči, která zhmotňuje prakticky to nejlepší, co Audi produkuje. Odstupem času jsme se tak mohli pokochat novou R8čkou, jablkově-zelenou RS7 nebo luxusní A8 v odstínu Magnolia. Aktuálně poznáváme další neméně atraktivně nakonfigurovaný model, a to jeden z nejoblíbenějších a nejikoničtějších modelů prémiové automobilky se štítky RS.
Tamní velkolepý showroom nově zkrášluje Audi RS6 Avant v netypickém žluto-zlatém laku, který značka tituluje jako Austin Gelb. Tedy, ti z vás, kteří mají trochu přehled vědí, že tento název se spojuje především s obdobným odstínem, který proslavil novou M4ku, kde se těší velké oblibě. To však nemění nic na tom, že špičkový model střední třídy z Mnichova není jediným modelem, kterému tak sekne, a důkazem toho je právě tento rodinný kombík. Ve spojení s černými detaily (lišty nárazníku, přední maska, zpětná zrcátka, orámování oken či zadní difuzor) vypadá opravdu atraktivně a zároveň, díky v rámci nedávného faceliftu změněné, o něco přísnější, grafice světel, i značně agresivně. V neposlední řadě k celkovému půvabu přispívají i tradiční 21" disky ve světlém provedení. Zapomenout přitom nemůžeme ani na interiér, kde dominuje béžová kůže, jíž sekunduje černá s kontrastním prošíváním, ale i množství karbonových lišt v rámci vnitřních dekorů. Samozřejmě, pod kapotou nepřede nic jiného než osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 412 kW/560 koní a točivým momentem rovných 700 Nm, který však technici pro náročnější z nás umí v rámci verze Performance vylepšit až na úroveň 445 kW/605 koní a 750 Nm.
Pro více fresh informací ze světa čtyř kol sleduj AUTO.refresher.