Nově to půjde mnohem snadněji.
Na stále populárnějším Instagramu má svůj byznys profil snad každá velká značka, ale když některá z nich sdílí něco zajímavého ze svého portfolia, lidé si ve většině případů musí kvůli současné funkcionalitě následně pracně otevírat internetový prohlížeč a tam zjišťovat podrobnější informace včetně cenovky. A to samé platí v případě, že mají o sdílený produkt ihned zájem, čili si ho chtějí v daném okamžiku rovnou koupit. Sociální síť o problému samozřejmě již déle velmi dobře věděla, proto nyní oznámila příchod další skvělé funkcionality – nakupování.
O co vlastně jde? Ve zkratce by se to dalo definovat jako zjednodušení přístupu k detailům sdílených produktů na Instagram. Také bude jednodušší přístup k nákupnímu košíku, protože potenciální zákazník (uživatel) může kliknout na nové tlačítko, které ho přesměruje přímo do e-shopu konkrétní značky a tam si nákup i rovnou dokončí. Sociální síť umožní na jedné fotografii přiřadit podrobnější informace až k pěti produktům. Momentálně však stále probíhá uzavřené testování v rámci USA a vybraných značek, takže si na zpřístupnění pro širokou veřejnost minimálně pár týdnů určitě počkáme.