Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
2. listopadu 2016 14:59
Čas čtení 0:00
Matúš Moravčík

Instagram přinese další novinku, díky níž usnadní nakupování věcí sdílených na této sociální síti

TECH
Uložit Uložené

Nově to půjde mnohem snadněji.

Na stále populárnějším Instagramu má svůj byznys profil snad každá velká značka, ale když některá z nich sdílí něco zajímavého ze svého portfolia, lidé si ve většině případů musí kvůli současné funkcionalitě následně pracně otevírat internetový prohlížeč a tam zjišťovat podrobnější informace včetně cenovky. A to samé platí v případě, že mají o sdílený produkt ihned zájem, čili si ho chtějí v daném okamžiku rovnou koupit. Sociální síť o problému samozřejmě již déle velmi dobře věděla, proto nyní oznámila příchod další skvělé funkcionality – nakupování.

Instagram přinese další novinku, díky níž usnadní nakupování věcí sdílených na této sociální síti
Zdroj: blog.business.instagram.com

O co vlastně jde? Ve zkratce by se to dalo definovat jako zjednodušení přístupu k detailům sdílených produktů na Instagram. Také bude jednodušší přístup k nákupnímu košíku, protože potenciální zákazník (uživatel) může kliknout na nové tlačítko, které ho přesměruje přímo do e-shopu konkrétní značky a tam si nákup i rovnou dokončí. Sociální síť umožní na jedné fotografii přiřadit podrobnější informace až k pěti produktům. Momentálně však stále probíhá uzavřené testování v rámci USA a vybraných značek, takže si na zpřístupnění pro širokou veřejnost minimálně pár týdnů určitě počkáme.

Domů
Sdílet
Diskuse