Vánoční reklama jako od profesionálů.
Každoročně se na začátku listopadu veřejnost těší na to, že velké obchodní domy zveřejní své vánoční reklamy a umožní tak lidem alespoň na chvíli zapomenout na všední starosti. Už před přibližně týdnem jako první zveřejnil svou reklamu obchodní dům Harrods a protože se lidé spoléhají na jeho konkurenta Johna Lewise, který by měl přinést ještě o stupeň vyšší kvalitu příběhu či zpracování, v tomto očekávání se snadno nechali nachytat. Student Nick si v rámci svého školního projektu dal za úkol vytvořit krátkou, ale o to více efektivní vánoční reklamu a protože bylo jeho zpracování na doslova profesionální úrovni a primárně se snažil napodobit styl reklam od Johna Lewise, netrvalo dlouho a lidé na internetu začali jeho výtvor hromadně sdílet. Považovali ho totiž za skutečnou vánoční reklamu domu John Lewis, a i když si odbornější oko hned všimne rozdílnou kvalitu zpracování, Nick si za svou práci jednoznačně zaslouží obrovskou pochvalu.