Pátek 27. 4. 2018 svátek má Jaroslav

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Značka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinek

Jeden z největších módních domů přišel se zajímavou myšlenou, jak udělat promo novým hodinkám.

18. březen 2017, 11:05
18. březen 2017, 11:05

Jeden z největších módních domů přišel se zajímavou myšlenou, jak udělat promo novým hodinkám.

Mezi aktuální nejpopulárnější značky v módním průmyslu patří jednoznačně Gucci. Pod vedením Alessandra Michele prošel brand znovuzrozením a stal se mnohem zajímavějším pro mladé lidi. Alessandro začal dělat mnohem nositelnější kousky, které využívají pěkných obrazců a vzorů, což se odrazilo na prodejích i hodnoceních. Mezi celebritami se Gucci po letech také dostal na přední pozice.

 

 

Od příchodu Alessandra se značka více otevřela vnějším vlivům a na kolekcích umožnila pracovat i různým umělcům. Detailněji si o tomto příběhu můžeš přečíst zde. My využijeme zmíněný fakt k přemostění k nejnovějšímu nápadu, se kterým lidé stojící za tímto módním domem přišli. Na trh se dostala kolekce hodinek s názvem Le Marché des Merveilles a bylo tak třeba vymyslet účinný způsob, jak jim udělat promo. Memy jsou aktuální extrémně populární, a tak někoho napadlo, proč se nevydat touto cestou. Tak se zrodil projekt #TFWGucci, na kterém značka spolupracuje s paletou meme tvůrců a umělců například Polly Nor či Amanda Charchian. S jakými výtvory přišli, zjistíš na obrázcích níže. Co říkáš, efektivní reklama? Hodinky z dané kolekce mimochodem koupíš zde.

 

Značka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinekZnačka Gucci vstupuje do světa memů, aby udělala reklamu nové kolekci hodinek

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Nejčtenější