Jeden z největších módních domů přišel se zajímavou myšlenou, jak udělat promo novým hodinkám.
Mezi aktuální nejpopulárnější značky v módním průmyslu patří jednoznačně Gucci. Pod vedením Alessandra Michele prošel brand znovuzrozením a stal se mnohem zajímavějším pro mladé lidi. Alessandro začal dělat mnohem nositelnější kousky, které využívají pěkných obrazců a vzorů, což se odrazilo na prodejích i hodnoceních. Mezi celebritami se Gucci po letech také dostal na přední pozice.
Od příchodu Alessandra se značka více otevřela vnějším vlivům a na kolekcích umožnila pracovat i různým umělcům. Detailněji si o tomto příběhu můžeš přečíst zde. My využijeme zmíněný fakt k přemostění k nejnovějšímu nápadu, se kterým lidé stojící za tímto módním domem přišli. Na trh se dostala kolekce hodinek s názvem Le Marché des Merveilles a bylo tak třeba vymyslet účinný způsob, jak jim udělat promo. Memy jsou aktuální extrémně populární, a tak někoho napadlo, proč se nevydat touto cestou. Tak se zrodil projekt #TFWGucci, na kterém značka spolupracuje s paletou meme tvůrců a umělců například Polly Nor či Amanda Charchian. S jakými výtvory přišli, zjistíš na obrázcích níže. Co říkáš, efektivní reklama? Hodinky z dané kolekce mimochodem koupíš zde.